Targi branżowe to idealny moment, by kolportować gadżety reklamowe wśród potencjalnych klientów. Ponieważ osoby biorące udział w imprezie rzeczywiście mogą w przyszłości coś od Ciebie kupić, powinieneś zrobić wszystko, aby Twoja marka została dobrze zapamiętana. Osiągnięcie tego efektu wymaga inwestycji w widoczność stoiska targowego, a także w upominki, które klienci zabiorą ze sobą do domów. Dlaczego jest to takie ważne? Sprawdź 4 podstawowe powody!
Czas najwyższy zdać sobie z tego sprawę. Targi branżowe to duża impreza, na której o uwagę klientów walczą dziesiątki, nierzadko setki firm. Jak myślisz: czy klient, który nie kojarzy Twojej marki, zapamięta ją po powrocie do domu, jeśli nie dasz mu niczego, co jednoznacznie się z nią kojarzy? To mało prawdopodobne.
Klienci są przyzwyczajeni do tego, że podczas targów branżowych mogą zebrać wiele efektownych gadżetów. Jeśli jakaś firma ich nie oferuje, to komunikat jest jasny: nie stać jej na taką formę promocji. Nie musi to być oczywiście prawda, ale klientom nie będzie się chciało tego analizować. Brak gadżetów to rysa na wizerunku marki, dlatego nie wolno zaniedbać tej inwestycji.
Udział w targach branżowych ma jeden cel: promocja marki i jej oferty. Nie uda się go osiągnąć, jeśli zabraknie podstawowych narzędzi reklamy. Wszelkie badania pokazują, że z perspektywy klientów to właśnie drobne upominki pozwalają im najlepiej zapamiętać markę i poczuć do niej sympatię.
Na koniec bardzo prozaiczny powód. Klient musi mieć konkretny powód, by podejść do stoiska targowego danej firmy. Nie zrobi tego, jeśli z daleka widać, że wieje na nim nudą. Każdy kontakt z marką powinien zakończyć się przekazaniem praktycznego i efektownego gadżetu, z którego klient będzie mógł później korzystać na co dzień. Bez gadżetów stoisko jest niepełne i o wiele mniej atrakcyjne, zwłaszcza na tle innych.
Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.