Data wpisu: 11.08.2016

5 gadżetów reklamowych, które przydadzą się w każdej firmie

Często podkreślamy fakt, że jedną z podstaw skuteczności promocyjnej gadżetów reklamowych jest ich użyteczność. Nabiera to coraz większego znaczenia, bo wszelkiej maści gadżety dosłownie zalewają rynek, bardzo się do siebie upodabniają i przestają być czymś, co może zaskoczyć klientów. Może w takim razie lepiej zrezygnować z elementu zaskoczenia i skupić się na odpowiedzeniu na potrzeby klienta? W tym kontekście świetnie sprawdzają się gadżety reklamowe, które można rzeczywiście wykorzystać, chociażby w biurze. Oto 5 ciekawych i praktycznych pomysłów.

  1. Podkładka pod myszkę – słyszałeś, aby ktoś kupił podkładkę pod mysz? Właśnie. W biurach najczęściej można znaleźć podkładki, które zostały podarowane. To bardzo fajny gadżet, z kilku powodów. Po pierwsze: jest praktyczny, każde biuro go potrzebuje. Po drugie: jest niedrogi, a bardzo efektowny. Po trzecie: mamy do dyspozycji sporą powierzchnię reklamową. Po czwarte: dobra podkładka będzie służyć firmie przez wiele lat, a więc logo autora prezentu zostanie w biurze na długo.
     
  2. Kubek ceramiczny – kawa w biurze? Oczywistość! Dobrej jakości kubki ceramiczne służą nie tylko pracownikom, ale także gościom przychodzącym do siedziby firmy. Warto zadbać o ich praktyczność i efektowny wygląd. Nie muszą to być ciężkie kubki, ale np. takie przypominające bardziej filiżanki.
     
  3. Kalendarz ścienny – niezbędny w każdej firmie, choć przecież każdy ma już kalendarz w komputerze czy w smartfonie. Te ścienne nadal są jednak bardzo popularne. Z wizerunkowego punktu widzenia największym atutem kalendarzy ściennych jest duża powierzchnia reklamowa do zadrukowania.
     
  4. Przybornik – w takim przyborniku znajdują się nie tylko klasyczne długopisy, ale też ołówki, markery, ostrzałki czy gumki. Praktyczna, fajna rzecz, która przyda się w każdym biurze, szczególnie na biurku sekretarki.
     
  5. Podkładka pod klawiaturę – bardzo praktyczny i efektowny gadżet, który doskonale prezentuje elementy identyfikacji wizualnej firmy, zwiększając jej świadomość u osoby korzystającej z podkładki. Służy ona do poprawienia przyczepności klawiatury, ogranicza brudzenie blatu i zwiększa jego estetykę. Są także podkładki, na których można robić notatki.
     

W każdym biurze znajdzie się mnóstwo gadżetów reklamowych. Ideą jest więc stworzyć takie, które będą się wyróżniać – zarówno wyglądem, jak i jakością oraz praktycznością ich stosowania.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry