Data wpisu: 24.01.2017

6 najtańszych gadżetów reklamowych, które mogą zrobić furorę wśród Twoich klientów

Ludzie mający doświadczenie w biznesie doskonale znają zasadę, zgodnie z którą należy unikać słowa „tanio” jak diabeł święconej wody. Taniość kojarzy się bowiem z niską jakością, brzydkim wyglądem, słabą trwałością. Chyba nikt przy zdrowych zmysłach nie pomyślałby, aby wręczyć swojemu kontrahentowi taki gadżet. A jednak w naszej branży oczywistości czasami się nie sprawdzają. Nawet najtańsze gadżety reklamowe mogą być bardzo skuteczne i świetnie trafić w gust klientów. Wystarczy umieścić je w odpowiednim kontekście. Poznaj 6 przykładów tego typu gadżetów i rozważ, czy nie warto w nie zainwestować.

  1. Zestaw piśmienniczy – czyli klasyka gatunku, jeden z najchętniej wybieranych gadżetów reklamowych. Z jednej strony - „to już było”. Z drugiej – komu nie przyda się kolejny długopis, notesik i bloczek z kartkami samoprzylepnymi? Siłą tego gadżetu jest jego uniwersalność i praktyczność. Łatwo można na nim umieścić elementy identyfikacji wizualnej marki. Nie bez znaczenia jest także bardzo niski koszt produkcji.
  2. Opakowanie kredek – świetny gadżet, jeśli firma planuje zaskarbić sobie przychylność klientów zadowalając ich dzieci. Zwykłe kredki kosztują grosze, a po umieszczeniu ich w kartonowym opakowaniu z logo marki staną się bardzo skutecznym gadżetem reklamowym. Czy jest dziecko, które nie lubi rysować?
  3. Peleryna przeciwdeszczowa – gadżet z kategorii praktycznych, który nie robi może wielkiego wrażenia, ale gdy przyjdzie ulewa, każdy doceni, że go dostał. Jest to jeden z najtańszych gadżetów (koszt produkcji poniżej 2 złotych). Budzi zainteresowanie, daje spore możliwości w zakresie umieszczenia logo marki.
  4. Brelok do kluczy – kolejny klasyk w naszym zestawieniu. Choć breloki teoretycznie już się nam opatrzyły, to nadal należą do najpopularniejszych gadżetów reklamowych. Warto podkreślić fakt, że brelok może przybrać niemal dowolny kształt, co daje pole do popisu w zakresie wyróżnienia swojej firmy.
  5. Zawieszka do bagażu – przyda się podczas podróży, a jest to taki drobiazg, którego zwykle nie mamy pod ręką. Zawieszka służy do zanotowania danych właściciela bagażu. Gadżet jest o tyle fajny, że będzie towarzyszyć klientom w przyjemnych dla nich chwilach – najczęściej podczas urlopu.
  6. Piłka plażowa – czy w czasach, gdy dzieci mają dostęp praktycznie do wszystkiego, zwykła piłka plażowa może jeszcze wywołać uśmiech na ich twarzach? Jasne! Ten gadżet, choć jest bardzo tani w produkcji, sprawia wrażenie znacznie cenniejszego. Na piłce można łatwo umieścić logo marki.

Każdy z tych gadżetów jest bardzo tani w produkcji – koszt jednostkowy nie przekracza 8-9 złotych (w zależności od wielkości zamówienia).

We wstępie wspomnieliśmy o tym, że nawet najtańsze gadżety reklamowe mogą przynieść firmie określone korzyści wizerunkowe, jednak wyłącznie pod warunkiem umieszczenia ich w odpowiednim kontekście. Chodzi o to, że tani gadżet (np. brelok) na pewno nie zachwyci prezesa firmy i nie powinien zostać mu wręczony podczas indywidualnego spotkania. Czymś zupełnie innym są natomiast imprezy masowe – targi, festyny, zawody etc., podczas których można rozdawać setki drobnych gadżetów i zostać zauważonym.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry