Co myśli sobie klient po otrzymaniu prestiżowego gadżetu reklamowego?

Data wpisu: 18.09.2019

Prestiżowe gadżety reklamowe to znakomity sposób na wypromowanie marki w grupie tych najbardziej wymagających, a więc i najcenniejszych klientów. Zwykle są to przedsiębiorcy lub po prostu osoby dobrze sytuowane, które w swoich wyborach konsumenckich nie kierują się jedynie kryterium ceny, ale przede wszystkim zwracają uwagę na wizerunek marki i stojącą za nim jakość. Do kategorii prestiżowych gadżetów reklamowych można zaliczyć chociażby pióra wieczne, metalowe długopisy z grawerem czy galanterię skórzaną. Warto inwestować w takie upominki, by wywołać pożądaną reakcję u obdarowanej osoby. Co może sobie pomyśleć klient w momencie otrzymania prestiżowego gadżetu? Oto najbardziej prawdopodobne scenariusze.

Wow, ta firma ma klasę

Trudno o lepszą laurkę dla marki, która chce nawiązać długofalową relację z najbardziej pożądaną grupą konsumencką. Marki mające świetny wizerunek i cieszące się zaufaniem, są znacznie bardziej odporne na kryzysy gospodarcze i zawsze utrzymają choćby przyzwoity poziom sprzedaży. Stąd inwestycja w brand, której elementem może być dystrybucja prestiżowych gadżetów reklamowych, bardzo się opłaca, zwłaszcza w ujęciu długofalowym.

Ta marka jest przywiązana do jakości

Prestiżowy gadżet reklamowy wygląda świetnie i dokładnie tak samo klient odbierze markę, która jest autorem prezentu. W biznesie, a już zwłaszcza w marketingu, dużo zależy od szczegółów oraz wywoływania określonego wrażenia. Jeśli promujemy markę, nawet niedużą czy debiutującą na rynku, przy pomocy ekskluzywnych gadżetów reklamowych, automatycznie pozycjonujemy ją na wyższej półce.

Z oferty tej marki nie korzysta byle kto

Każdy z nas lubi mieć poczucie, że należy do „lepszej” grupy. Ten efekt wykorzystują wszystkie marki na świecie, zwłaszcza luksusowe. Jeśli obdarujesz klientów prestiżowymi gadżetami reklamowymi, to każesz im myśleć, że wokół Twojej marki gromadzą się ludzie z klasą, oczekujący wysokiej jakości, wybierające tylko to, co najlepsze. W ten sposób buduje się zaufanie do marki, które ma bezcenną wartość w biznesie.

Muszę to koniecznie pokazać znajomym

Kto by nie chciał się pochwalić otrzymaniem pięknego czy bardzo wartościowego gadżetu reklamowego? Zdaj sobie sprawę, że inwestując w np. eleganckie pióro wieczne z efektownym grawerem, tak naprawdę promujesz markę nie tylko w grupie obdarowanych osób, ale także ich znajomych czy najbliższych. Ten gest rozpoczyna proces stopniowego zwiększania rozpoznawalności marki oraz pozwala na zdobycie jej pierwszych ambasadorów.

Autor wpisu: Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Wszystkie działy