Można je lubić lub nie, ale trzeba przyznać, że gadżety reklamowe są najtańszym spośród najskuteczniejszych narzędzi reklamy. Ich przewaga nad innymi formami promocji wynika z faktu, iż wręczając gadżet potencjalnemu klientowi mamy 100% pewność, że nasza marka zaistnieje w jego świadomości. Gadżety reklamowe można rozdawać przy różnych okazjach, ale są takie cztery wydarzenia w życiu większości firm, gdy zwyczajnie nie wypada ich przy sobie nie mieć. Wymieniamy je w naszym poradniku.
Najważniejsza impreza branżowa dla każdej firmy, która bierze w nich udział. Targi służą prezentacji produktów, wymianie doświadczeń, nawiązywaniu kontaktów handlowych oraz podpisywaniu umów. Znamienne jest, że pomimo rozwoju Internetu, nadal mnóstwo firm inwestuje w swoją obecność na targach. To się po prostu opłaca.
Targi są idealną okazją do tego, by wręczyć firmowe gadżety reklamowe potencjalnym kontrahentom. Mogą to być zwykli zwiedzający, przedstawiciele innych przedsiębiorstw czy wystawcy. To właśnie gadżety w dużej mierze decydują o atrakcyjności stoiska i przyciągają go niego gości imprezy.
Pod tę kategorię możemy podciągnąć każde wydarzenie organizowane z myślą o promocji marki. Festyn rodzinny, dzień otwarty w firmie, koncert, gala, jubileusz – wybór jest spory. Tego typu imprezy są świetną okazją do tego, by obdarować uczestników wartościowymi i praktycznymi gadżetami. Zamknięta lista uczestników sprzyja zamówieniu konkretnej liczby upominków, dzięki czemu można postawić na coś z wyższej półki – np. galanterię skórzaną czy eleganckie skrzynki z dobrym alkoholem.
Gadżety reklamowe są nierozerwalnie związane z eventami firmowymi i muszą stanowić jedną z kluczowych pozycji w kosztorysie imprezy.
Firmy organizują je głównie z myślą o pracownikach oraz stałych kontrahentach. Spotkanie świąteczne jest znakomitą okazją do zacieśnienia relacji biznesowych i zmotywowania zespołu. Oczywiście standardowym elementem wydarzenia jest wręczenie pracownikom premii czy innych bonusów. Warto dodać do tego także firmowy gadżet, najlepiej kojarzący się ze świętami czy zimą. Bardzo fajnym pomysłem są np. pamiątkowe statuetki.
Obok targów są to najlepsze okazje do tego, by rozdać pokaźną liczbę firmowych gadżetów reklamowych. Siłą tego typu spotkań jest to, że biorą w nich udział wyłącznie ludzie z branży. Przekazując im upominki mamy więc pewność, że oferta firmy spotka się z zainteresowaniem – gadżet może natomiast realnie wpłynąć na decyzję o nawiązaniu współpracy lub przynajmniej zwiększyć rozpoznawalność marki w gronie kluczowych kontrahentów.
Jeśli więc przygotowujesz się do udziału w którymkolwiek z wymienionych wydarzeń, nie zapomnij o wcześniejszym zamówieniu firmowych gadżetów reklamowych. Wiele inspiracji znajdziesz na naszym blogu oraz w katalogach gadżetów online.
Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.