Data wpisu: 17.04.2020

Dlaczego konsumenci tak lubią gadżety reklamowe Bluetooth?

To jasne, że w branży gadżetów reklamowych nastają i odchodzą różne mody. Jedną z tych, które trzymają się mocno już od dobrych kilku lat, są gadżety Bluetooth. Konsumenci dosłownie oszaleli na ich punkcie, a co za tym idzie przedsiębiorcy chętnie w nie inwestują. Obecnie praktycznie każda marka, która promuje się przy użyciu upominków, chce mieć w swoim katalogu szeroko pojętą elektronikę, w tym właśnie drobne gadżety reklamowe Bluetooth. Warto się jednak zastanowić, z czego właściwie wynika ten „hype” na tego typu upominki. Dlaczego konsumenci tak bardzo je lubią? Przeczytaj nasz poradnik i przekonaj się, że Twoja marka również może i powinna wykorzystać potencjał promocyjny gadżetów Bluetooth.

Są bardzo nowoczesne

Gadżety reklamowe Bluetooth idealnie wpisały się w oczekiwania nie tyle samych konsumentów, co po prostu świata, w jakim żyjemy. Wszyscy jesteśmy uzależnieni od drobnej elektroniki, wydajemy na nią sporo pieniędzy, używamy jej przez większą część dnia. Wręczając konsumentom z grupy docelowej marki gadżety reklamowe Bluetooth w naturalny sposób zyskujemy ich sympatię, ponieważ spełniamy ich zachcianki.

Rada

Do kategorii najpopularniejszych gadżetów reklamowych Bluetooth zaliczamy: głośniki, zestawy głośnomówiące, klawiatury oraz lokalizatory.

Są super funkcjonalne

Funkcjonalność to słowo, które chyba najlepiej opisuje różnego rodzaju przedmioty wykorzystujące protokół Bluetooth. Jest to obecnie standard – korzystają z niego nasze telefony, radia samochodowe, systemy inforozrywki w autach, telewizory i masa innych rzeczy, z którymi mamy do czynienia na co dzień. Dzięki łączności bezprzewodowej nie musimy się już martwić żadnymi kabelkami, które plączą się na biurku czy ograniczają widoczność podczas jazdy.

Gadżety reklamowe Bluetooth są zatem bardzo praktyczne, a więc spełniają jeden z dwóch kluczowych warunków skuteczności upominku (pierwszym jest efektowny wygląd). Chcąc mieć pewność, że obdarowany klient będzie ciepło myśleć o marce, zdecydowanie warto postawić właśnie na takie gadżety, bo to zawsze będzie strzał w dziesiątkę.

Prezentują się „drogo”

Ten argument nie ma może aż tak istotnego znaczenia, natomiast warto o nim wspomnieć, ponieważ przemówi do wyobraźni przedsiębiorców dysponujących ograniczonym budżetem. Otóż gadżety reklamowe Bluetooth, choć same w sobie nie są wcale kosztowne (zwłaszcza zamawiane w większych partiach), w oczach obdarowanych klientów będą uchodzić za upominki z wyższej półki. To natomiast ma bardzo dobry wpływ na postrzeganie marki, wspierając jej wizerunek i budując zaufanie do niej.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry