Dlaczego warto personalizować gadżety reklamowe?

Data wpisu: 01.10.2018
Zdjęcie główne #222 - Dlaczego warto personalizować gadżety reklamowe?

Gadżety reklamowe raczej kojarzą się z typowym rozdawnictwem. Większość przedsiębiorców nie przykłada dużej wagi do ich wyglądu, funkcjonalności i jakości, wychodząc z założenia, że skoro przekazują je za darmo i w ogromnych ilościach, to nie ma sensu się nad tym rozwodzić. Bywają jednak sytuacje, w których warto zerwać z takim myśleniem. Nasze doświadczenie pokazuje, że nic nie działa tak na zwiększenie rozpoznawalności i renomy marki, jak personalizowane gadżety reklamowe.

Na czym polega personalizacja gadżetów?

Chodzi oczywiście o nadanie konkretnemu produktowi mocno indywidualnego wyglądu. Można to osiągnąć na różne sposoby, jednak obecnie najczęściej wykorzystujemy metodę grawerowania laserowego. Jest ona bardzo precyzyjna i nie stawia nam żadnych ograniczeń jeśli chodzi o rodzaj naniesionego znaku.

Dzięki grawerowaniu laserowemu możemy np. ozdobić gadżet logiem marki, odręcznym podpisem jej właściciela czy jakąkolwiek, nawet bardzo skomplikowaną grafiką. Świetnie sprawdza się to w przypadku wartościowych gadżetów, które docelowo trafiają do wybranych klientów.

Znakowanie gadżetów przy pomocy lasera daje najlepsze efekty wtedy, gdy sam gadżet prezentuje się bardzo efektownie. Może to być np. piękna skrzynka na wino, luksusowy portfel ze skóry czy stalowa piersiówka. Element personalizujący dodatkowo podnosi walory estetyczne upominku i zwiększa jego wartość w oczach obdarowanego.

Sposób na powiedzenie klientowi: jesteś dla nas ważny!

Nie ma się co oszukiwać. Coraz więcej osób nie zwraca szczególnej uwagi na masowe, tanie gadżety reklamowe. Owszem, fajnie jest dostać kolejny pendrive czy t-shirt, ale czy w ślad za tym idzie przywiązanie do marki? To nie jest już takie pewne.

Właśnie dlatego obserwujemy rosnące zapotrzebowanie na personalizowane gadżety reklamowe. Wystarczy drobny element graficzny, np. efektownie przedstawione imię i nazwisko adresata prezentu, by realnie wpłynąć na jego postrzeganie marki.

Wykonaj prosty test. Pomyśl, że przedstawiciel firmy X wręczył Ci zwykły pendrive z logo swojej marki, podczas gdy człowiek z firmy Y przekazał Ci metalowy nośnik USB  z Twoim imieniem. Na który gadżet zwrócisz większą uwagę? Który z nich zagości w Twoim biurku? Z którego będziesz chętnie korzystać? Który pokażesz swoim znajomym i rodzinie? Odpowiedź jest oczywista.

Inwestując w personalizowane gadżety reklamowe możesz mieć pewność, że nie będą to kolejne bezwartościowe przedmioty, które szybko wylądują w koszu lub w najlepszym razie znajdą się na dnie najniższej szuflady biurka klienta. To prosty, a jednocześnie bardzo skuteczny sposób na zwrócenie uwagi na swoją markę i zaprezentowanie jej w doskonałym świetle.

Jeśli chcesz się dowiedzieć, czy wstępnie wybrane przez Ciebie gadżety mogą zostać poddane procesowi personalizacji, skontaktuj się z nami. Przedstawimy Ci kilka kreatywnych pomysłów!

Autor wpisu: Soluma Prestige

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.