Dziwaczne „święta”, które są okazją do wręczenia interesujących gadżetów reklamowych!

Data wpisu: 17.01.2018
Zdjęcie główne #195 - Dziwaczne „święta”, które są okazją do wręczenia interesujących gadżetów reklamowych!

Mało kto zdaje sobie z tego sprawę, ale w kalendarzu mamy kilkaset różnych „świąt”. Oczywiście większość z nas ich nie obchodzi, jednak z punktu widzenia przedsiębiorcy chcącego dbać o dobre kontakty z klientami, warto się im nieco bliżej przyjrzeć. Przewertowaliśmy kalendarz i znaleźliśmy w nim kilka dziwacznych świąt, które są świetną okazją do tego, by obdarować klientów interesującymi gadżetami.

9 stycznia – Dzień Kierowców Ciężarówek

Jeśli Twoja firma współpracuje z branżą transportową (np. stacja kontroli dużych pojazdów, warsztat mechaniki pojazdowej, centrum logistyczne etc.), to nie zapomnij od zamówieniu gadżetów nawiązujących do Dnia Kierowców Ciężarówek. Wyślij je swoim kontrahentom, aby wywołać uśmiechy na ich twarzach i oczywiście zyskać ich przychylność w przyszłości.

25 stycznia – Dzień Sekretarki i Asystentki

Idealna okazja do tego, by obdarować sekretarki swoich klientów. W końcu, jak wszyscy dobrze wiemy, to one mają bardzo duży wpływ na decyzje podejmowane przez szefa oraz przypominają mu o ważnych spotkaniach i numerach do podwykonawców. Wręcz sekretarkom efektowne zestawy przyborów biurowych, a dzięki temu będziesz mógł liczyć na ich przychylność i dobrą pamięć.

12 marca – Światowy Dzień Drzemki w Pracy

Tak, takie święto też istnieje. Można je wykorzystać w humorystyczny sposób i np. obdarować ważnych klientów zestawami poduszek czy zagłówków. Koniecznie z logo Twojej firmy oraz fajnym hasłem nawiązującym do Światowego Dnia Drzemki w Pracy.

28 kwietnia – Światowy Dzień Pamięci Ofiar Wypadków przy Pracy

To święto trudno uznać za dziwaczne, ponieważ w Polsce co roku dochodzi do tysięcy wypadków przy pracy, także śmiertelnych. Jest to więc dobra okazja do tego, by podkreślić swoją biznesową odpowiedzialność. Możesz wręczyć klientom zestawy odblasków, kamizelki czy kaski ochronne. Takie gadżety są bardzo praktyczne i będą się dobrze kojarzyć z Twoją firmą.

22 czerwca – Dzień Kultury Fizycznej

Fajna okazja do tego, by obdarować klientów jakimiś gadżetami sportowymi: piłkami, strojami, hantlami, matami do ćwiczeń etc. W ten sposób nie tylko przypomnisz o istnieniu swojej firmy, ale też wyrazisz troskę o zdrowie i kondycję ważnych kontrahentów.

17 grudnia – Dzień Bez Przekleństw

Bardzo interesujące święto, które może być okazją do tego, by obdarować klientów gadżetami odstresowującymi z jakimś fajnym hasłem w stylu: „Zamiast przekląć, zgnieć mnie!”. Taki gadżet, szczególnie po uzasadnieniu jego wręczenia, na pewno rozbawi klienta i sprawi, że obdarowany dobrze zapamięta Twoją firmę.

Autor wpisu: Soluma Prestige

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.