Data wpisu: 14.02.2017

Event bez gadżetów reklamowych? To się nie uda!

Eventy, konferencje, szkolenia i targi – to najlepsze okazje do tego, by zaprezentować się kontrahentom, klientom i przedstawicielom branży. Choć biznesowe relacje coraz częściej przenoszą się do Internetu, firmy nadal mają potrzebę nawiązywania osobistego kontaktu z klientami. Wpływa to na ich wiarygodność i pozwala bardziej zwrócić uwagę na swoją ofertę. Każde takie spotkanie powinno mieć dodatkowy smaczek w postaci dystrybucji gadżetów reklamowych. Dlaczego? Przeczytaj.

Lepsze wrażenia

Nie oszukujmy się – wiele wydarzeń czysto biznesowych wygląda dokładnie tak samo, co zaczyna nudzić uczestników. Niektórzy pojawiają się na takich imprezach, bo „wypada”, ale nie oczekują po nich żadnych rewelacji. Zapominają o tym, czego się dowiedzieli, zaraz po powrocie do domu czy do firmy.

Dobre, atrakcyjne gadżety reklamowe potrafią to całkowicie zmienić. Miły akcent na zakończenie imprezy sprawi, że uczestnik na pewno bardziej doceni wydarzenie i lepiej je zapamięta. Poczuje się wyróżniony, co może znacznie wpłynąć na jego przyszłe decyzje dotyczące nawiązania ewentualnej współpracy z organizatorem spotkania.

Zachęta, aby zostać do końca

Świetnym zabiegiem czysto marketingowym jest zapowiedzenie na początku konferencji, że wszyscy uczestnicy na zakończenie imprezy otrzymają atrakcyjne upominki. Wówczas mało komu wpadnie do głowy, aby wyjść ze spotkania „po angielsku”. Większość osób, z czystej ciekawości, zostanie do końca, dzięki czemu zapozna się z ofertą firmy i kto wie, być może złoży nawet zamówienie lub umówi osobiste spotkanie.

Pamiętaj!

Złożona obietnica musi mieć pokrycie. Uczestnicy będą oczekiwać naprawdę wartościowych gadżetów, dlatego nie możesz ryzykować wizerunkowej porażki i uraczyć gości marnym długopisem i notesem. To musi być coś ekstra!

Haczyk na przyszłość

Wiele osób zapraszanych na wydarzenia branżowe analizuje, czy w ogóle opłaca się na nie przychodzić. Trudno to zrobić na podstawie samego lakonicznie opisanego programu. Wówczas pojawia się myśl: „Pójdę, bo ostatnio dawali fajne gadżety.”

Oczywiście taka motywacja jest dość płytka i nie daje gwarancji, że uczestnik zostanie klientem, ale szansa zawsze istnieje. Rozdając ciekawe, wartościowe gadżety firma zbuduje przyjazny wizerunek i w przyszłości będzie jej znacznie łatwiej zaprosić uczestników na kolejne wydarzenia.

Najważniejsze jest jednak to, aby uczestnicy imprezy zapamiętali, kto właściwie ją zorganizował i wyszli z niej zadowoleni. Drobne, ale interesujące gadżety reklamowe bez wątpienia w tym pomagają.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry