Data wpisu: 10.01.2017

Filiżanki z logo firmy – dobry sposób na podkreślenie prestiżu

Ceramika jest bardzo popularną grupą produktów, na których firmy umieszczają swoje logotypy. Pomyślmy o takim kubku – jest to gadżet estetyczny, bardzo praktyczny, niedrogi, a do tego chętnie przyjmowany przez klientów. Jeśli jednak kubek wydaje się zbyt zwyczajny, warto zainteresować się czymś bardziej prestiżowym. Filiżanki z logo firmy mogą stać się znakomitym narzędziem promocji.

Prezent nienachalny, ale bardzo elegancki

Filiżanki wydają się być gadżetem zarezerwowanym dla firm, które mają coś wspólnego z ciepłymi napojami – np. producentów kawy, herbaty, młynków czy ekspresów. Jednak w rzeczywistości kontekst biznesowy ma tutaj mniejsze znaczenie. Dla obdarowanego klienta liczy się gest oraz to, czy gadżet rzeczywiście mu się do czegoś przyda. Filiżanki trafiają w tę potrzebę bez pudła.

Zwróć uwagę

W odróżnieniu od kubka elegancka filiżanka ze spodkiem prezentuje się znacznie lepiej i jest mniej pospolita. Powoduje to, że taki gadżet raczej nie zniknie w zalewie innych akcesoriów ceramicznych, co często ma miejsce w przypadku kubków.

Efektowna filiżanka, a tym bardziej piękny zestaw (z mlecznikiem i cukierniczką) może więc być piękną ozdobą pomieszczenia czy biura kontrahenta. Gadżet będzie więc dobrze wyeksponowany, używany podczas specjalnych okazji, a to wpłynie na wizerunek firmy, której logo widnieje na ceramice.

Dużym atutem takiego właśnie gadżetu jest to, że nie sprawia on wrażenia „masówki”. Obdarowany klient może sobie łatwo wyobrazić, że filiżanka została przygotowana specjalnie dla niego, a przynajmniej jest to produkt limitowany. Dzięki temu firma może skutecznie zwrócić uwagę ważnych klientów czy kontrahentów, bez narzucania się, ale z wyraźną sugestią, że liczy na podtrzymanie relacji.

Nie tylko na prezent

Filiżanki z logo firmy bezwzględnie powinny się pojawić w siedzibie przedsiębiorstwa, szczególnie jeśli podejmuje ono klientów u siebie. Kontrahent proszący o kawę czy herbatę otrzymujący napój w firmowej filiżance odbierze ten fakt bardzo pozytywnie. Firma od razu skojarzy mu się z prestiżem i wysoką klasą. To szczegół, ale mający naprawdę duży wpływ na wizerunek marki.

Warto także pamiętać, aby zamówić filiżanki w różnych rozmiarach – mniejsze do espresso, większe do kawy z mlekiem czy herbaty. Niezbędne są także spodki. Taki elegancki komplet na specjalne okazje przyda się wielokrotnie, a koszt jego produkcji jest niski.

Zamiast więc kupować seryjne filiżanki w zwykłym sklepie, postaw na indywidualny zestaw, który podkreśli profesjonalizm Twojej firmy.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry