Flagi reklamowe: poznaj ich 5 najważniejszych zalet

Data wpisu: 10.09.2020

Flagi reklamowe są bardzo ciekawymi gadżetami reklamowymi. Ich specyfika zakłada, że nie przekazuje się ich klientom w formie upominku, natomiast wykorzystuje do promowania wizerunku marki. Takie flagi stanowią atrakcyjny nośnik elementów identyfikacji wizualnej brandu, dlatego nie dziwi, że coraz więcej firm postanawia w nie zainwestować. Jakie są najważniejsze zalety flag reklamowych? Wybraliśmy 5, które powinny Cię szczególnie zainteresować i pomóc Ci w podjęciu decyzji.

Mobilność

Flagi reklamowe, choć po ustawieniu są sporym nośnikiem elementów identyfikujących markę, to i tak są bardzo łatwe w przenoszeniu i przewożeniu, a także magazynowaniu. Bez problemu można je przechowywać w biurze i wyjmować dopiero wtedy, gdy szykuje się np. jakaś akcja marketingu bezpośredniego. Flagi można przewozić w bagażniku samochodu osobowego i przestawiać z miejsca na miejsce, a nawet nosić na plecach i reklamować markę na większym obszarze.

Atrakcyjny wygląd

Flagi reklamowe, w odróżnieniu od plakatów, ulotek czy nawet billboardów, jeszcze się nam nie opatrzyły. Dzięki temu przyciągają uwagę potencjalnych klientów marki. Ich atrakcyjny wygląd sprawia, że zyskuje na tym cała kampania reklamowa, która budzi pozytywne skojarzenia i może zostać łatwo zapamiętana przez jej odbiorców.

Spora powierzchnia do wykorzystania

Ogromnym atutem flag reklamowych jest to, że dają nam one spore możliwości w zakresie stworzenia atrakcyjnego, kreatywnego projektu graficznego, który przyciągnie uwagę potencjalnych klientów marki. Dysponując dużą powierzchnią do zadrukowania nie musimy się aż tak ograniczać, jak ma to miejsce w przypadku drobnych gadżetów reklamowych. Tutaj spokojnie zmieści się i logotyp marki, i slogan i jeszcze jakieś fajne hasło.

Są wielorazowe

Inwestycja we flagi reklamowe będzie pracować na rzecz marki przez bardzo długi czas. Są to trwałe nośniki reklamy, dlatego bez problemu można je wykorzystywać przy okazji najróżniejszych akcji marketingowych. Wiele firm stosuje również flagi reklamowe, jako elementy znakujące wejście do siedziby czy reklamujące ofertę przedsiębiorstwa przez okrągły rok.

Uniwersalność

Flagi reklamowe zdecydowanie należą do kategorii najbardziej uniwersalnych gadżetów. Można je wykorzystywać przy okazji akcji specjalnych, podczas targów i innych imprez branżowych, ale też ozdobić nimi siedzibę przedsiębiorstwa.

 

Autor wpisu: Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Wszystkie działy