Gadżety reklamowe dla biura podróży? Nasze TOP propozycje

Data wpisu: 14.12.2018

Biuro podróży to w ostatnich latach dość intratny biznes. Polacy pokochali zagraniczne wojaże, stać nas na coraz dalsze eskapady, ale nie wszyscy mają dość czasu i odwagi, by zorganizować taki wyjazd samodzielnie. Gotowa oferta biura podróży zapewnia wygodę, bezpieczeństwo i nierzadko jest też atrakcyjna cenowo. W tej branży panuje jednak bardzo duża konkurencja, dlatego właściciele biur podróży muszą szukać różnych sposobów, by się wyróżnić i przekonać klientów do skorzystania ze swoich usług. Prostym i jednocześnie skutecznym rozwiązaniem są gadżety reklamowe. Oto kilka inspiracji, które z pewnością zainteresują touroperatorów.

Okulary przeciwsłoneczne

Nieodłącznie wiążą się z upragnionym urlopem, dlatego na pewno zostaną chętnie przyjęte przez klientów biura podróży. To drobiazg, który jednak może mieć istotny wpływ na decyzję o zakupie wycieczki akurat w tym biurze. Dodatkowo okulary przeciwsłoneczne nie są drogie i można je gustownie ozdobić elementami identyfikacji wizualnej marki touroperatora.

Lazy bag

Wakacyjny hit wciąż cieszy się ogromną popularnością, dlatego warto rozważyć zainwestowanie właśnie w taki gadżet reklamowy. Nie ma chyba klienta, który nie ucieszyłby się z tego upominku. Lazy bag to świetna alternatywa dla ręcznika czy leżaka – docenią to zwłaszcza osoby, które mają już doświadczenie w spędzaniu wakacji w zatłoczonych hotelach i dobrze wiedzą, czym są poranne wyścigi do przybasenowych leżaków.

Gniotek w kształcie globusa

Świetny, sugestywny gadżet, jednoznacznie kojarzący się z dalekimi wojażami. Osoby kupujące wycieczki w biurach podróży bardzo często są skrajnie zapracowane i tym samym zestresowane. Taki upominek z pewnością się im przyda. Gniotek antystresowy w kształcie globusa wywoła szeroki uśmiech na twarzy klientów i solidnie ugruntuje świadomość marki biura.

Powerbank

To bardzo uniwersalny gadżet reklamowy, który sprawdzi się również w branży turystycznej. W końcu chyba nikt już nie wyobraża sobie spędzania wakacji bez telefonu. Smartfony służą nam do robienia zdjęć, czytania e-booków czy wysyłania urlopowych fotografii rodzinie.

Dzięki powerbankowi zniknie problem szybko rozładowującej się baterii. Powerbank oczywiście można oznakować logo biura podróży, co będzie działać na korzyść marki i zwiększy jej rozpoznawalność w grupie docelowej – a więc wśród innych urlopowiczów wypoczywających w tym samym hotelu.

Gadżety reklamowe pełnią bardzo ważną rolę w branży turystycznej. Wiążą klienta z marką biura, wpływają na jego przyszłe wybory, a także wprowadzają turystów w wakacyjny nastrój na długo przed urlopem. Wykorzystaj to w swoim biznesie!

Autor wpisu: Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Wszystkie działy