Data wpisu: 13.06.2018

Gadżety reklamowe dla branży bankowej. Jest alternatywa dla nudnych długopisów!

Chyba każdy, kto odwiedził kiedyś doradcę bankowego przy okazji wnioskowania o kredyt czy pożyczkę, wyszedł z jego gabinetu z jakimś drobnym gadżetem reklamowym. W 99% przypadków będzie to długopis, „od biedy” uzupełniony notesem czy teczką. Takie gadżety, z oczywistych powodów, nie robią już na nikim wrażenia. Po prostu nam spowszedniały. Banki natomiast muszą dziś ostro rywalizować o klientów,  bo potrzebują ich pieniędzy do zachowania płynności finansowej w obliczu niskich stóp procentowych. Warto więc zdefiniować pojęcie gadżetu reklamowego dla branży bankowej na nowo. Oto kilka interesujących propozycji.

Świnka-skarbonka

Świetny pomysł! Taki gadżet spełnia wszystkie warunki udanego upominku dla klienta. Jest w czytelny sposób związany z branżą promującej się firmy, jest praktyczny, przykuwa uwagę, a do tego umożliwia swobodne umieszczenie na nim elementów identyfikacji wizualnej autora prezentu.

Świnkę-skarbonkę można wręcza chociażby klientom, którzy zdecydowali się założyć lokatę czy konto oszczędnościowe. Nie wyobrażamy sobie, aby ktokolwiek nie docenił takiego gestu ze strony banku.

Kalkulator

Fajny, praktyczny gadżet, który bezpośrednio kojarzy się z branżą bankową. Każdy klient, który np. zaciąga wieloletni kredyt hipoteczny, powinien umieć liczyć, a kalkulator mu to ułatwi. Owszem, niektórzy twierdzą, że tradycyjne kalkulatory odchodzą do lamusa, bo przecież mamy „liczydła” w smartfonach. To nie do końca prawda.

Klasyczny kalkulator jest znacznie wygodniejszy w obsłudze, przyda się w małym biurze czy w pokoju ucznia. Jest pewne, że rodzina będzie po niego często sięgać, zachowując tym samym kontakt z marką banku.

Breloczek do kluczy

Prosty, niedrogi, a jakże przyjemny gadżet reklamowy. On także kojarzy się z bankiem, bo w końcu zdecydowana większość osób kupujących nieruchomość, wspiera się kredytem hipotecznym. Doradca bankowy może wręczać breloczek z logo marki przy okazji podpisywania umowy kredytowej. To miły akcent, który klienci na pewno docenią.

Zestaw „małego budowlańca”

W skład zestawu może wejść np. miara zwijana, rękawice robocze i notes z długopisem. To ciekawy pomysł na prezent dla klientów, którzy zaciągają kredyt hipoteczny na budowę domu czy wykończenie mieszkania. Takie drobiazgi zawsze się im przydadzą.

Wymienione gadżety na pewno nie nadwyrężą bankowego budżetu na promocję, a pomogą każdej instytucji ocieplić swój poważny wizerunek. Gdy w grę wchodzą duże pieniądze i nerwy klientów, warto zadbać o nieco swobodniejszą atmosferę. Niekoniecznie przy pomocy sztampowego długopisu.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry