Gadżety reklamowe dla…psów. Dlaczego warto w nie zainwestować?

Data wpisu: 24.08.2020

Psie gadżety reklamowe nie są oczywiście żadną nowością, natomiast wciąż nie stanowią one naturalnego wyboru dla polskich przedsiębiorców. Szkoda, bo przecież mówimy tutaj o ogromnej rzeszy potencjalnych klientów. Aż 42% Polaków deklaruje posiadanie psa – trudno byłoby zignorować taką grupę. Gadżety reklamowe dla czworonogów stanowią dość nietypową, ale bardzo efektywną formę promocji marki, o ile uda się zbudować wokół tego jakąś atrakcyjną dla klientów narrację. Więcej o tym przeczytasz w naszym poradniku.

Przykłady gadżetów reklamowych dla psa

Wybór tego typu gadżetów jest ogromny, a nie zapominajmy też, że obecnie nie ma problemu z zamówieniem produktów według indywidualnego projektu. Wszystko zależy od budżetu i kreatywności firmy.

Jeśli chodzi o te najpopularniejsze psie gadżety, to trzeba tutaj wymienić m.in.:

  • Miski
  • Legowiska
  • Smycze
  • Klikery do treningu posłuszeństwa
  • Obroże
  • Szelki
  • Zabawki

Po co miałbyś zainwestować w psie gadżety?

To proste: bo Twoja konkurencja jeszcze tego nie robi. Takie gadżety pozwolą Ci się zatem mocno wyróżnić. Jest to szczególnie korzystne w sytuacji, gdy wiesz, że kierujesz swoją ofertę do osób posiadających psy. Nie zapominajmy, że czworonogi budzą w nas pozytywne uczucia, kochamy je, a na emocjach została zbudowana każda skuteczna kampania marketingowa.

Twoi klienci mogą się przekonać, że o nich myślisz, dostarczając im takie gadżety, które mogą wykorzystać na co dzień i np. sprawić radość swoim pupilom. Jest to znakomity efekt, świetnie wpływający na wizerunek przedsiębiorstwa.

Jak wykorzystać takie gadżety w marketingu marki?

Wyobraź sobie poważnego prezesa dużej firmy, z którą chcesz nawiązać współpracę biznesową. Wręczając mu np. sztampowe piór nie zrobisz na nim dużego wrażenia – dostał już dziesiątki podobnych gadżetów.

Zupełnie inaczej będzie w sytuacji, gdy podarujesz prezesowi zestaw gadżetów dla psa – oczywiście pod warunkiem, że wiesz, iż posiada on takiego zwierzaka. Jest praktycznie pewne, że na jego twarzy pojawi się uśmiech i zapamięta on sobie ten miły gest, co może wpłynąć na jego biznesowe decyzje.

Gadżety reklamowe dla psów mogą być również bardzo fajnym narzędziem do ocieplania wizerunku marki. Prosty przykład: przekazując je lokalnemu schronisku dla zwierząt i chwaląc się tym w firmowych social mediach, na pewno zyskasz poklask, co ma niebagatelny wpływ na odbiór marki przez klientów.

Autor wpisu: Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Wszystkie działy