Data wpisu: 13.05.2019

Gadżety reklamowe nie są tylko dla klientów! Jak wykorzystać je we własnej firmie?

Gadżety reklamowe to standardowy i bardzo skuteczny sposób na to, aby zwrócić uwagę przedstawicieli grupy docelowej na promowaną markę. Warto jednak wiedzieć, że gadżety świetnie sprawdzają się nie tylko w ramach kampanii marketingu bezpośredniego. Spokojnie można je wykorzystać również we własnej firmie, nie przekazując ich klientom. Kilka ciekawych sposobów opisujemy w naszym poradniku.

Gadżety reklamowe dla pracowników

Zamawiając gadżety reklamowe warto pamiętać o pracownikach firmy, dla których mogą być one bardzo przydatne. Klasycznym przykładem będą tutaj wszelkiego rodzaju materiały piśmiennicze: długopisy reklamowe, ołówki, notesy etc.

Dobrym pomysłem na pewno będzie wyposażenie pracowników w gadżety, które identyfikują ich z daną marką – mamy tutaj na myśli wszelkiego rodzaju tekstylia, jak koszulki, czapeczki, bluzy, ale i plecaki czy torby. W ten sposób można osiągnąć dwie korzyści: wzmocnić przywiązanie pracownika do firmy, a także – jakkolwiek źle to nie zabrzmi – zyskać żywy nośnik reklamy.

Rada

Tekstylne gadżety reklamowe są wręcz niezbędnym narzędziem dla pracowników, którzy mają bezpośredni kontakt z klientem i reprezentują markę na zewnątrz.

W gadżety reklamowe należy również wyposażyć szeroko pojętych handlowców. Pracownicy spotykający się z klientami zawsze powinni mieć pod ręką coś, co w krytycznym momencie mogą przekazać rozmówcy – i w ten sposób zachęcić go do rozmowy czy po prostu zwiększyć jego zaufanie do marki.

Gadżety dla właściciela

Właściciele firm również mogą, a wręcz powinni korzystać z gadżetów reklamowych promujących ich biznesy. Pierwszym z brzegu przykładem będzie ramka pod tablicę rejestracyjną. Przecież to bardzo skuteczny, a jednocześnie tani i nieangażujący nośnik reklamy! Przedsiębiorca powinien umieścić takie ramki na wszystkich samochodach firmowych, również własnym – choćby służył tylko do celów prywatnych.

Fajnym pomysłem może być też posługiwanie się ekskluzywnymi gadżetami firmowymi w towarzystwie klientów lub też osób, które mogą zostać tymi klientami w przyszłości. Przykładem jest portfel z wygrawerowanym logo marki, elegancki długopis z metalowym korpusem czy pióro z elementami identyfikacji wizualnej danego brandu. To świadczy o tym, że przedsiębiorca utożsamia się ze swoją firmą, nie wstydzi się jej i jest pewien jej jakości.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry