Głośnik Bluetooth: „nowy” hit w świecie gadżetów reklamowych

Data wpisu: 22.10.2019

Branża gadżetów reklamowych ma to do siebie, że co sezon pojawiają się w niej jakieś nowości. W końcu reklamującym się firmom bardzo zależy na tym, aby wyróżnić się na tle konkurencji, zrobić świetne wrażenie na klientach i dać się lepiej zapamiętać. Od pewnego czasu obserwujemy duży wzrost zainteresowania nieco droższymi gadżetami elektronicznymi. Do tej kategorii śmiało można zaliczyć głośnik Bluetooth. Dlaczego to dobry pomysł na gadżet reklamowy? Tego dowiesz się z naszego poradnika.

Głośnik Bluetooth: co to właściwie jest?

Głośnik Bluetooth, nazywany też po prostu głośnikiem bezprzewodowym, to wyjątkowo praktyczny gadżet. Umożliwia słuchanie muzyki w dobrej jakości dźwięku w dowolnym miejscu, bez konieczności podłączania źródła do klasycznej wieży czy innego sprzętu stereo. Niepozorny głośnik potrafi zaskoczyć mocą i czystością dźwięku. Świetnie sprawdza się w plenerze (np. na plaży), na działce, ale też podczas imprez ze znajomymi. O dziwo ma również zastosowanie biznesowe: głośnik Bluetooth może znacząco poprawić jakość telekonferencji.

Zasada działania głośnika jest banalnie prosta. Urządzenie jest wyposażone w moduł Bluetooth, dzięki czemu łączy się bezprzewodowo z źródłem dźwięku – np. smartfonem. To umożliwia przesyłanie muzyki czy jakiegokolwiek innego materiału dźwiękowego, który następnie wydobywa się z głośnika. W efekcie jakość dźwięku jest znacznie wyższa, materiał jest lepiej słyszalny, wyraźniejszy i oczywiście głośniejszy.

Funkcjonalność głośnika Bluetooth powoduje, że jest to obecnie jeden z najbardziej pożądanych gadżetów reklamowych. Ten fakt wykorzystuje coraz więcej firm, które chcą zrobić doskonałe wrażenie na przedstawicielach grupy docelowej.

Ile to kosztuje?

Głośnik Bluetooth nie jest tanim gadżetem reklamowym, z czego trzeba sobie zdawać sprawę. Ceny takich głośników zaczynają się od około 50 złotych, w zależności od producenta i możliwości dźwiękowych sprzętu. Z tego też powodu trzeba dokładnie przemyśleć zakres kampanii, której elementem ma być wręczanie głośników klientom. Z reguły jest to prezent przeznaczony dla starannie wyselekcjonowanej grupy docelowej.

Rada

Głośnik bardzo fajnie sprawdzi się też w formie upominku okolicznościowego, np. z okazji świąt czy jubileuszu firmy.

Dlaczego warto?

Głośnik Bluetooth przede wszystkim jest gadżetem reklamowym o sporej wartości, co od razu przekłada się na wdzięczność obdarowanego klienta i wręcz zmusza go do bliższego zapoznania się z promowaną marką. Bez wątpienia będzie to miało wpływ na jego stosunek do marki – zarówno na gruncie konsumenckim (lojalność przy dokonywaniu wyborów zakupowych) oraz marketingowym (obdarowany klient może zostać ambasadorem marki i promować ją wśród znajomych).

Jeśli więc budżet nie jest dużym problemem, zdecydowanie warto rozważyć zainwestowanie w głośniki Bluetooth i wykorzystanie ich w kampanii promocyjnej marki.

Autor wpisu: Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Wszystkie działy