Data wpisu: 09.09.2016

Jaki gadżet reklamowy na jubileusz firmy? 5 dobrych pomysłów

Jubileusz firmy to zawsze świetna okazja do świętowania, a także do przypomnienia się klientom. W trudnym świecie biznesu i twardych rynkowych realiów każdy rok działalności jest powodem do jego uczczenia. Wiadomo jednak, że najlepszą okazją jest jakaś okrągła rocznica, np. 10-lecie przedsiębiorstwa. Warto to wykorzystać w celach marketingowych. Jak to zrobić? Bardzo dobrym pomysłem będzie zainwestowanie w specjalną serię rocznicowych gadżetów reklamowych. Podpowiadamy 5 najciekawszych drobiazgów.

  1. Dobry alkohol w pięknym opakowaniu – alkohol dobrej klasy zawsze jest świetnym pomysłem na rocznicowy prezent dla kontrahentów. Ważne jednak, aby nie wręczać go w zwykłej torebce z kwiaciarni. Butelka whisky, wina czy nalewki powinna zostać zapakowana w coś efektownego i trwałego, na czym znajdzie się logo świętującej firmy wraz z informacją, skąd w ogóle ten prezent. Taką funkcję może spełnić np. drewniana skrzynka. W ten sposób zwykła butelka alkoholu nabierze wyjątkowego charakteru i będzie sprawiać wrażenie limitowanej serii. Można iść o krok dalej i wybrać alkohol w wieku firmy, czyli np. 10-letnie wino.
     
  2. Zegarek – elegancki zegarek wiąże się z nieco wyższym kosztem, ale warto wziąć taki gadżet pod uwagę, jeśli firma planuje obdarowanie wąskiego grona najcenniejszych klientów. Świetnym pomysłem będzie umieszczenie informacji i jubileuszu na spodzie paska lub bezpośrednio na tarczy. Taki prezent jest bardzo efektowny i doskonale pasuje do obchodów okrągłej rocznicy działalności.
     
  3. Gadżet dopasowany do branży firma obchodząca jubileusz najczęściej stara się podkreślić swoje doświadczenie w konkretnej branży. Bardzo dobrym pomysłem będzie więc zainwestowanie w gadżet jasno kojarzący się z tym, czym przedsiębiorstwo się zajmuje. Jeśli jest to np. firma budowlana, wówczas efektownie będzie prezentować się chociażby model minikoparki czy miniaturowy kask ochronny umieszczony na podstawce. Taki gadżet zawsze dobrze wygląda w biurze i z pewnością przypadnie do gustu branżowym kontrahentom.
     
  4. Coś praktycznego – bardzo ważne jest to, aby gadżet reklamowy związany z jubileuszem firmy wykraczał poza sztampowe ramy. To musi być coś wyjątkowego, limitowanego i wartościowego. Można pójść w kierunku gadżetu, który będzie wykorzystywany przez obdarowanego. Pomysły? Chociażby piękne pióro, elegancki portfel, aktówka czy zestaw akcesoriów komputerowych (klawiatura + myszka).
     
  5. Coś dla pracowników – planując produkcję jubileuszowych gadżetów warto pomyśleć nie tylko o obdarowaniu kontrahentów, ale też pracowników. W końcu to oni stoją za sukcesem firmy. Świetnym pomysłem będzie chociażby wyprodukowanie rocznicowych koszulek, czapek czy bezrękawników z jakimś kreatywnym hasłem, np.: „Jestem Tomek. Pracuję w firmie X od 5 lat i jestem z tego dumny!” Taki gadżet nie tylko wywoła uśmiech na twarzy pracownika, ale też pokaże mu, że firma go docenia.
     

Efektowny jubileusz doskonale się „sprzedaje”, ponieważ dowodzi stabilności firmy i świadczy o jej bogatym doświadczeniu rynkowym. Warto to wykorzystać i zaangażować kluczowych klientów w świętowanie rocznicy. Dobry gadżet reklamowy bardzo w tym pomaga.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry