Kubek reklamowy: co możesz zrobić, aby Twój gadżet wyróżnił się na tle innych?

Data wpisu: 21.02.2019

Kubki to wciąż bardzo popularne gadżety reklamowe. Ich siłą jest to, że są praktyczne (bo kto nie pije kawy czy herbaty w kubku?), efektowne, a koszt produkcji upominków nie powinien przerazić nawet drobnych przedsiębiorców. Problem w tym, że kubki reklamowe są gadżetami dość sztampowymi, do których konsumenci zdążyli się już przyzwyczaić. Na szczęście istnieją sposoby, by wyróżnić taki upominek na tle kubków konkurencji. Sprawdź kilka fajnych inspiracji.

Kubek z odłączanym uchem

To taki „bajer”, który jednak jest na tyle niespotykany, że od razu zaciekawi obdarowanego klienta. Odłączane ucho spełnia też funkcję praktyczną, ponieważ pozwala pomieścić więcej kubków w małej szafce – a na pewno wiesz, że czasami jest z tym spory problem. Tak samo, jak z upychaniem kubków w zmywarce.

W tym przypadku ucho jest mocowane do kubka przy pomocy silnego magnesu, a więc nie ma ryzyka, że odpadnie nawet podczas podnoszenia naczynia wypełnionego wodą. Super sprawa!

Kubek magiczny

Zachwycają się nim dzieci i nie ma żadnego powodu, aby podobnie nie zareagował dorosły klient. Kubek magiczny zmienia kolor pod wpływem działania temperatury. Po zalaniu wrzątkiem może się zrobić krwiście czerwony i w ten sposób przypominać użytkowni, by ten zachował ostrożność. Bardzo fajnym rozwiązaniem może być także pojawianie się logo marki po tym, jak klient wleje do kubka gorącą wodę.

Kubek z kreatywnym nadrukiem

Tutaj opcji jest mnóstwo i ogranicza nas właściwie tylko wyobraźnia. Jeśli chcesz, aby to Twój kubek stał się ulubionym naczyniem klienta, zadbaj o to, by poprawiał mu humor od samego rana. Świetnie sprawdzi się tutaj jakiś zabawny nadruk, oczywiście koniecznie w jakimś stopniu związany z Twoją marką.

Zaletą kubków reklamowych jest to, że mamy do dyspozycji całkiem sporą powierzchnię do zadrukowania. Możemy więc „zaszaleć” pod względem graficznym oraz tekstowym, co z kolei pozwala maksymalnie wyróżnić i uatrakcyjnić gadżet.

Kubek o nietypowym kształcie

Ponownie: wszystko zależy tylko od kreatywności grafika. Naprawdę fajnym rozwiązaniem będzie rozdanie klientom kubków, które kształtem nawiązują do Twojej działalności. Masz warsztat samochodowy? Rączka kubka może przypominać klamkę auta. Prowadzisz sklep zoologiczny? Nic nie stoi na przeszkodzie, aby kubek miał kształt kociego czy psiego pyszczka.

Jak widzisz istnieje wiele sposobów, by wręczyć klientom naprawdę oryginalne kubki reklamowe i tym samym natychmiast przykuć ich uwagę i zwiększyć świadomość promowanej marki. Do dzieła!

Autor wpisu: Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Wszystkie działy