Gadżety reklamowe większości osób kojarzą się z drobnymi przedmiotami o dyskusyjnej jakości. Czymś, co należy szybko schować do szuflady i korzystać z tego tylko wtedy, gdy nikt nie patrzy. Trzeba jednak odróżnić pospolite gadżety rozdawane podczas różnych wydarzeń branżowych czy festynów od tych, które są produkowane na indywidualne zamówienie i mają podnieść prestiż widniejącej na nich marki. Luksusowe gadżety reklamowe cieszą się coraz większą popularnością i są chętnie wręczane najważniejszym klientom, zaspokajając ich potrzeby estetyczne. Nie masz pomysłu na taki gadżet? Poznaj naszych 5 propozycji.
- Stacja pogodowa na biurko – w dobie tandetnych stacji elektronicznych wiele osób z przyjemnością postawiłoby na swoim biurku elegancką, drewniano-stalową stację kojarzącą się z żeglarstwem czy astronomią. Jest to wyjątkowo efektowny, a do tego praktyczny gadżet. Idealny wybór dla kontrahenta, który lubi otaczać się pięknymi rzeczami i dba o prestiżowy wygląd swojego biura.
- Pióro wieczne – klasyczny, ale zawsze mile widziane gadżet, czy raczej elegancki prezent. Choć coraz mniej osób potrafi pisać piórem, to mało kto pogardzi napawaniem się jego widokiem na biurku.
- Kości do gry, szachy – i wszelkie inne gry, które zostały wykonane z bardzo wysokiej jakości materiałów, przede wszystkim drewna. W tym przypadku kluczowy jest wygląd opakowania, które także powinno być drewniane i ozdobione piękną kaligrafią. Każdy wie, że w biurze czasami przychodzi potrzeba zrelaksowania się i zajęcia myśli czymś innym. Taka gra świetnie się do tego nadaje.
- Organizer – organizer w skórzanej okładce, dodatkowo wzbogacony o elegancki długopis czy wbudowany kalkulator zawsze świetnie się „sprzedaje” i należy do grona najbardziej pożądanych gadżetów biznesowych. W dobie wszechobecnej elektroniki klasyczny organizer sprawia wrażenie ekskluzywności, a o to właśnie chodzi.
- Elegancki parasol – teoretycznie jest to gadżet bardzo pospolity, ale nie chodzi tutaj o wzorzystą parasolkę z logo obdarowującej firmy, ale o bardzo elegancki atrybut dżentelmena czy damy. Parasol powinien być czarny, ewentualnie granatowy, posiadać skórzaną lub drewnianą rączkę i być wykonany z bardzo wysokiej jakości materiału. Taki prezent przyda się każdemu i można mieć pewność, że kontrahent będzie z niego korzystać.
Pamiętaj, że takie luksusowe i drogie przedmioty nie są zwykłymi gadżetami reklamowymi, a bardziej prezentami, dlatego umieszczanie na nich wielkiego logo firmy nie jest wskazane. Jeśli trafisz w gust kontrahenta, to i tak dobrze zapamięta on, od kogo dostał taki upominek.
Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski