Data wpisu: 27.05.2019

Mały, elegancki gadżet. Jak nie zepsuć go nieprzemyślanym projektem graficznym?

Oczywiste jest, że gadżet reklamowy staje się gadżetem dopiero w momencie, gdy umieścimy na nim elementy promujące jakąś markę. Gadżety generalnie możemy podzielić na te, które pełnią funkcję nośników reklamy oraz na te wizerunkowe. Pierwsze trafiają do wszystkich potencjalnych klientów, drugie natomiast do wyselekcjonowanej grupy odbiorców, którzy z dużym prawdopodobieństwem kojarzą już daną markę. I właśnie na nich skupimy się w tym wpisie. Podpowiadamy, jak nie zepsuć takich gadżetów reklamowych nieprzemyślanym projektem graficznym.

Przesada nie jest wskazana

Gadżety wizerunkowe, chociażby eleganckie, metalowe długopisy, pióra wieczne lub kulkowe, galanteria skórzana czy pięknie oprawiony kalendarz książkowy, są wykorzystywane głównie w celu ugruntowania świadomości marki u odbiorcy, a także zacieśnienia relacji biznesowych. Co za tym idzie, nie ma potrzeby przesadnego ozdabiania ich elementami reklamowymi.

Wyobraźmy sobie reakcję stałego kontrahenta, który otrzyma od przedstawiciela współpracującej firmy piękne pióro w całości pokryte grawerunkiem z logo i danymi adresowymi przedsiębiorstwa. Brzmi absurdalnie i takie też jest. To pióro trafiłoby na dno szuflady, bo całkowicie straciło swoją elegancję. Kontrahent na pewno nie będzie go używać w towarzystwie innych osób.

W przypadku gadżetów wizerunkowych nie musimy na siłę promować marki przedsiębiorstwa. Znacznie lepiej sprawdza się tutaj symbolika. Lepiej będzie zastosować delikatne detale, które są zauważalne dopiero po bliższym przyjrzeniu się upominkowi.

Rada

Tego typu gadżety pełnią funkcję prezentu. Nikt chyba nie chciałby znaleźć np. pod choinką portfela, który już z daleka wygląda jak nośnik reklamy, prawda?

Nie trzeba rezygnować ze znakowania

Eleganckie gadżety firmowe, przeznaczone dla wyselekcjonowanej grupy odbiorców, oczywiście mogą, a nawet powinny zostać oznakowane. Zależy nam przecież, aby obdarowany klient czy kontrahent miał świadomość, jaka firma zechciała sprawić mu przyjemność.

Do znakowania tego typu gadżetów najlepiej nadaje się technika grawerowania laserowego. Jest ona bardzo precyzyjna, dzięki czemu możemy umieścić na gadżecie nawet niewielki element graficzny i to w praktycznie dowolnym miejscu. Przykładowo: jeśli firma chce obdarować ważnych klientów eleganckimi piórami wiecznymi, to logotyp marki warto nanieść chociażby na klips.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry