Masz klientów z różnych branż? Postaw na uniwersalne gadżety reklamowe

Data wpisu: 28.11.2018
Zdjęcie główne #228 - Masz klientów z różnych branż? Postaw na uniwersalne gadżety reklamowe

Start każdej kampanii reklamowej z użyciem gadżetów zawsze wygląda tak samo. Trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie, jakie upominki wybrać, by zrobić dobre wrażenie na kontrahentach i przy okazji nie zbankrutować. Spory problem mają szczególnie ci przedsiębiorcy, którzy kierują swoją ofertę do klientów z różnych branż. W takiej sytuacji zalecamy postawienie na uniwersalne gadżety reklamowe. Kilka propozycji znajdziesz w naszym poradniku.

Uniwersalne, czyli jakie?

Pisząc o uniwersalnych gadżetach reklamowych mamy na myśli takie upominki, które ani wyglądem, ani funkcjonalnością nie są jednoznacznie kojarzone z konkretną branżą. Przykładem może być chociażby kask ochronny BHP. Wiadomo, że taki gadżet wręczymy tylko klientom z branży budowlanej, ewentualnie szkoleniowej. Podarowując go np. właścicielowi sklepu spożywczego ryzykujemy niezrozumienie, co osłabia skuteczność kampanii promocyjnej.

Właśnie dlatego dobrym pomysłem jest wybieranie możliwie uniwersalnych gadżetów reklamowych. Takich, które spodobają się przedstawicielowi dowolnej branży. Tego typu upominki charakteryzują się funkcjonalnością, co oznacza, że będą przydatne zarówno dla właściciela firmy budowlanej, doradcy finansowego, wydawcy gazety czy dewelopera.

Dużą zaletą uniwersalnych gadżetów reklamowych jest ich cena. Ponieważ są to przedmioty zamawiane masowo, nie trzeba ich produkować według indywidualnego projektu, co oczywiście znacząco obniża koszty całej operacji. Nie trzeba się też martwić wtórnością gadżetu, ponieważ dzięki różnym opcjom znakowania zawsze istnieje możliwość spersonalizowania upominku.

Polecane uniwersalne gadżety reklamowe

Na liście takich gadżetów nie może oczywiście zabraknąć długopisów i innych materiałów piśmienniczych. To idealna propozycja dla osób, które dysponują bardzo ograniczonym budżetem i nie chcą jeszcze wydawać zbyt dużej kwoty na działania marketingowe. Długopisy są praktyczne, każdy lubi je dostawać, a także pasują do przedstawicieli dowolnej branży.

Podobnie jest z pendrive’ami. Nośniki USB przydadzą się każdemu, dlatego jeśli szukasz uniwersalnego, a jednocześnie funkcjonalnego gadżetu reklamowego, śmiało możesz postawić właśnie na pendrive. Tutaj dodatkową zaletą jest efektowny wygląd, co na pewno przykuje uwagę odbiorców.

Uniwersalnym gadżetem reklamowym jest także kubek z logo firmy. Każdy z Twoich klientów pije kawę lub herbatę, dlatego ta propozycja na 100% zostanie pozytywnie przyjęta przez przedstawicieli grupy docelowej. Kubek ma tę zaletę, że pozwala nam stworzyć bardzo efektowny projekt i umieszczenie na nim elementów identyfikacji wizualnej marki, z którymi obdarowana osoba będzie mieć stały kontakt.

Do grona uniwersalnych gadżetów reklamowych spokojnie możemy także zaliczyć breloki, powerbanki, organizery biurkowe czy torby ekologiczne. Wybór jest zatem całkiem spory. Potrzebujesz więcej inspiracji? Skontaktuj się z nami, a na pewno wspólnie znajdziemy idealne gadżety reklamowe dla Twojej firmy.

Autor wpisu: Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.