Gadżety reklamowe mają to do siebie, że zamawia się je w większej liczbie. To oczywiście wiąże się z ryzykiem niewykorzystania całej partii podczas eventu czy innej akcji promocyjnej. Takie gadżety reklamowe to konkretne pieniądze, które żal jest po prostu wyrzucić. Co zatem należy z nimi zrobić? Oto kilka ciekawych pomysłów.
To najprostsze rozwiązanie, ale wymagające podjęcia kolejnego trudu organizacji wydarzenia. Warto jednak zwrócić uwagę, że nie będzie to trud zmarnowany, ponieważ event z pewnością przyczyni się do zwiększenia świadomości marki i będzie silnym argumentem promocyjnym.
Podczas eventu możesz rozdać niewykorzystane wcześniej gadżety reklamowe i w ten sposób upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. Gadżety się nie zmarnują, o firmie znów zrobi się głośno w branży, a dodatkowo zbierzesz kolejne doświadczenie w organizacji wydarzeń promocyjnych.
Jeśli niewykorzystane gadżety są cenne i interesujące z punktu widzenia odbiorcy, to zdecydowanie warto się z nimi „przejechać po klientach”. Z drobiazgów skompletuj paczki podarunkowe, dzięki czemu całość wyda się bardziej wartościowa.
Nawet jeśli klienci mają już Twoje gadżety reklamowe, to na pewno nie zaszkodzi wyposażyć ich w kolejne. Przedmiotów typu: długopisy, smycze, kalendarze książkowe (aktualne!) czy tekstylia nigdy za wiele.
Pracownicy lubią utożsamiać się z firmą, a jednym ze sposobów na osiągnięcie takiego stanu jest przekazywanie im gadżetów z logo marki. Jeśli alternatywą jest trzymanie przedmiotów w firmowym magazynie, to naprawdę lepiej je po prostu rozdać. Każdemu przecież przyda się kolejna koszulka, czapeczka czy choćby zestaw przyborów piśmienniczych.
Pomysł
Jeśli gadżety są bardzo cenne, to możesz zorganizować firmowy konkurs dla pracowników, np. podczas imprezy integracyjnej. Współzawodnictwo wzmaga radość z nagrody.
Zacznij od sprawdzenia, czy w ogóle nadają się one do dalszego puszczenia w obieg. Szczególnie dotyczy to artykułów spożywczych, jak słodycze (termin przydatności do spożycia). Zwróć również uwagę, czy przypadkiem gadżety nie były zamawiane w związku z jakąś okazją i np. nie widnieje na nich napis „10-lecie firmy” - jeśli Twoja firma ma już 12 lat, to oczywiście przekazanie takich gadżetów klientom nie wchodzi w grę.
Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.