Data wpisu: 14.12.2017

Odzież BHP – nie tylko dla bezpieczeństwa, ale i promocji

Odzież BHP, nazywana też potocznie odzieżą roboczą, to niezbędny element wyposażenia pracowników w wielu branżach, przede wszystkim budowlanej. Obowiązkiem pracodawcy jest zapewnienie podwładnym odzieży, która zagwarantuje im wysoki poziom bezpieczeństwa. Przymus warto jednak wykorzystać także w celach promocyjnych. W jaki sposób? O tym przeczytasz w naszym poradniku.

Odzież BHP to świetny nośnik identyfikacji wizualnej marki

Zamawiając odzież roboczą dla pracowników warto zadbać o to, by umieścić na niej logo firmy. W ten sposób zatrudnieni niejako stają się „żywymi słupami reklamowymi”. Może brzydko to brzmi, ale pamiętajmy, że w dzisiejszych czasach liczy się każda forma promocji.

Przedsiębiorca powinien więc pamiętać, by na każdej odzieży wierzchniej noszonej przez jego pracowników, znalazły się elementy identyfikujące jego biznes. Duże logo to podstawa. Można je uzupełnić nazwą firmy (jeśli nie występuje w logo) oraz adresem strony internetowej.

Oczywiście bardzo ważne jest, by marka od razu budziła pozytywne skojarzenia, dlatego koniecznie trzeba zadbać o to, aby odzież BHP prezentowała wysoką jakość wykonania i była regularnie wymieniana. Pracownik w podartej koszulce z logiem firmy na plecach, raczej nie podniesie renomy pracodawcy.

Logo nie tylko na plecach

Standardowo elementy identyfikacji wizualnej firmy umieszcza się na plecach koszulek, kurtek i kamizelek (odblaskowych oraz ocieplanych). To jednak niejedyne pomysły. Można iść o krok dalej i nadrukować logo na nogawce spodni roboczych czy nawet na rękawicach i obuwiu.

Niektóre firmy (szczególnie dbające o swój wizerunek) decydują się nawet na zaprojektowanie własnej linii odzieży roboczej, która jest tożsama z kolorystyką marki. To bardzo dobry pomysł!

Wzmocnienie wizerunku pracodawcy

Mogłoby się wydawać, że umieszczenie logo na odzieży BHP to prosty zabieg marketingowy, który poprawia jedynie rozpoznawalność firmy w wąskim gronie osób. To nie do końca prawda. Pamiętajmy, że obecnie wiele firm, szczególnie w branży budowlanej, ma potężne problemy ze znalezieniem pracowników.

Jeśli ekipa firmy X prezentuje się w odzieży roboczej wysokiej jakości, oznaczonej logiem swojego przedsiębiorstwa, to staje się wizytówką pracodawcy, wzmacniając jego profesjonalny wizerunek i przekazując informację: „w tej firmie warto pracować, bo pracodawca o nas dba i jest dumny ze swojej marki.” To może się przełożyć na wzrost zainteresowania podjęciem pracy w zakładzie wśród osób, które obecnie wahają się, czy nie powinny poszukać nowego miejsca zatrudnienia.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry