Data wpisu: 14.03.2017

Pendrive – klasyczny gadżet reklamowy o dużej wartości

Przenośne nośniki danych stały się podstawowymi urządzeniami, które wykorzystujemy na co dzień. Paradoksem jest to, że choć w naszych szufladach i kieszeniach znajduje się często kilka czy kilkanaście pamięci USB, to wciąż narzekamy na ich niedobór. Właśnie dlatego pendrive jest tak pożądanym gadżetem reklamowym, którego wręczenie praktycznie z miejsca gwarantuje zainteresowanie marką.

Pendrive to nie tylko nośnik logo

Oczywiście zdecydowana większość firm inwestujących w nośniki pamięci umieszcza na ich obudowach swoje logotypy, ewentualnie slogany. Jednak coraz wyraźniej widać trend, zgodnie z którym pendrive zaczyna być traktowany jako substytut klasycznej wizytówki.

W efekcie na niewielkich urządzeniach firmy umieszczają swoje dane kontaktowe, wypisują podstawowe usługi/produkty, pozwalają sobie nawet na zmieszczenie hasła reklamowego, które ma przyciągnąć uwagę obdarowanego klienta i na długo zapaść mu w pamięć. Jest to ciekawy pomysł, ponieważ wiadomo, że zwykła wizytówka może się zniszczyć, zapodziać lub po prostu szybko wylądować w koszu. Mało kto zbagatelizuje natomiast coś tak „cennego” jak właśnie pendrive.

Poza tym pendrive może być wykorzystywany jako okresowy nośnik informacji o promocji czy rozszerzeniu asortymentu firmy. Świetnie działa to np. w okresie przedświątecznym, gdy wręczenie takiego prezentu ma konkretne uzasadnienie, a dodatkowo na upominki można przemycić istotny dla firmy i klienta komunikat.

Drobny upominek, który wygląda na znacznie droższy

To ogromny atut pendrive'ów. Małe nośniki pamięci nie są wcale kosztowne (zamawiając je hurtowo cena spada nawet do kilku złotych za sztukę, w zależności od pojemności). Mimo to obdarowany klient – który ma przecież świadomość, ile kosztuje pendrive w zwykłym sklepie – odbiera taki prezent jako bardzo wartościowy.

Wynika to z faktu, że nowoczesna elektronika wciąż kojarzy się z wysoką ceną. Otrzymując taki gadżet klient czuje się wyróżniony i doceniony. To znakomicie wpłynie na jego przyszłe decyzje zakupowe.

Warto wykorzystać funkcję tego gadżetu

Wiele firm zapomina, że pendrive – poza efektownym wyglądem – oferuje przede wszystkim możliwość gromadzenia i przenoszenia danych. Naprawdę warto to wykorzystać i zamiast obdarowywać klientów pustymi pendrive'ami, lepiej umieścić na nich jakieś ciekawe informacje lub coś, co skłoni klienta do zapoznania się z zawartością urządzenia. Może to być np. prezentacja oferty firmy czy autorski film animowany dla dzieci.

Ważne!

Wręczając pendrive z zawartością musisz mieć pewność, że nie jest on zawirusowany – to zrujnowałoby opinię o firmie w oczach pechowych klientów.

Pendrive jest i pewnie jeszcze długo będzie podstawowym gadżetem reklamowym wykorzystywanym przez firmy. Nic dziwnego – idealnie odpowiada on na oczekiwania klientów, a do tego nie wymaga ponoszenia zbyt dużych kosztów.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry