Data wpisu: 31.12.2018

Pendrive to za mało? Podaruj klientom przenośny dysk!

Pendrivy wciąż okupują czołowe miejsca na liście najpopularniejszych gadżetów reklamowych w naszym kraju. Z rozmów z naszymi Klientami wiemy jednak, że coraz częściej szukają dla nich alternatywy. Powodem jest ograniczona pojemność, a także – nie oszukujmy się – spowszechnienie nośników USB. Jeśli gadżet ma należeć do tej samej kategorii, to bardzo ciekawym pomysłem może być zainwestowanie w przenośne dyski. Spokojnie, to tylko tak drogo brzmi.

Przenośny dysk, czyli nowy hit wśród gadżetów USB

Oczywiście przenośne dyski nie są żadną nowością, bo korzystamy z nich od co najmniej kilkunastu lat. Ich zaletą jest mobilność oraz bardzo duża pojemność – spotyka się już dyski z pamięcią nawet 2 terabajtów. To świetna alternatywa dla pendrive’a, zwłaszcza w sytuacji, gdy zależy nam na bezpieczeństwie danych i zrobieniu tzw. backupu zawartości dysku twardego na komputerze.

Przenośne dyski są bardzo ciekawym gadżetem reklamowym. Na pewno spotkają się z większym zainteresowaniem ze strony klientów, którzy są już nieco znudzeni sztampowymi pendrive’ami, ale jednocześnie doceniają funkcjonalność takich mobilnych nośników.

Jeśli obawiasz się, że przenośny dysk jest zbyt drogim gadżetem, to uspokajamy: wszystko zależy tutaj od jego pojemności. Śmiało możesz zamówić dysk w cenie niewiele wyższej od zwykłego pendrive’a, ale wówczas pamięć nie będzie zbyt imponująca (16 lub 32 GB). Pojemniejsze dyski są odpowiednio droższe, dlatego polecamy wykorzystać je w charakterze gadżetów reklamowych przeznaczonych dla starannie wyselekcjonowanej grupy najważniejszych klientów.

Zwykły dysk? Niekoniecznie

Świat gadżetów reklamowych nieustannie zaskakuje, dlatego nie ma się co dziwić, że producenci przygotowali już specjalne wersje dysków przenośnych. Przykładem może być dysk, który działa na zasadzie chmury obliczeniowej. Jego podstawowa pojemność nie jest zbyt duża, ale dzięki połączeniu z chmurą tak naprawdę możemy mieć wszystkie potrzebne dane zawsze przy sobie i korzystać z nich gdziekolwiek chcemy. To bardzo ułatwia życie, zwłaszcza zabieganych osób.

Siłą tego typu gadżetu jest to, że wymusza on przeprowadzenie krótkiej rozmowy z klientem. Takiego dysku nie wręcza się od niechcenia i nie udostępnia w koszach z gadżetami. Klient z pewnością będzie zainteresowany tym, jak działa urządzenie i jak może je wykorzystać w codziennej pracy. To natomiast sprzyja nawiązaniu bliższej relacji biznesowej – klient doceni nie tylko sam fakt otrzymania gadżetu, ale także poświęcenia mu czasu na rozmowę.

Przenośny dysk ma również tę zaletę, że można go bez problemu oznakować elementami identyfikacji wizualnej marki. Można także iść o krok dalej i zamówić dysk z fikuśną obudową, np. w kształcie logo firmy. Taki gadżet na pewno nie pozostanie niezauważony i mocno wyróżni się na tle pendrive’ów wręczanych przez Twoją konkurencję.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry