Pendrive zamiast wizytówki? Świetny pomysł!

Data wpisu: 23.02.2018
Zdjęcie główne #200 - Pendrive zamiast wizytówki? Świetny pomysł!

Myśląc o najpopularniejszych gadżetach reklamowych nie sposób pominąć niepozornych pendrive’ów, które wciąż cieszą się wzięciem zarówno wśród przedsiębiorców, jak i ich klientów. Pendrive to taka klasyka gatunki i przedmiot idealnie realizujący ideę gadżetu reklamowego: jest niedrogi w produkcji, bardzo praktyczny i pożądany przez konsumentów. Od pewnego czasu panuje wręcz moda na zastępowanie pendrive’ami tradycyjnych wizytówek. O co chodzi? Czy pendrive w kształcie wizytówki ma sens? Przeczytaj.

Pendrive w kształcie wizytówki

Współczesna technologia pozwala nam zrealizować praktycznie dowolny projekt, czyli wyprodukować taki pendrive, który rzeczywiście będzie się wyróżniać w zalewie podobnych gadżetów. Jednym z najciekawszych pomysłów jest stworzenie nośnika danych w kształcie wizytówki, czy bardziej karty kredytowej.

W takim pendrivie złącze USB może być wysuwane lub łamane, dzięki czemu na pierwszy rzut oka nośnik rzeczywiście przypomina zwykłą kartę/wizytówkę. Z naszego doświadczenia wynika, że podobne gadżety budzą spore zainteresowanie wśród klientów. Pendrive jest nietypowy, bardzo estetyczny, a do tego staje się znakomitym nośnikiem informacji o firmie.

Warto zadać sobie pytanie: po co wręcza się wizytówki? To oczywiste. Chodzi o to, by druga strona wiedziała, z kim ma do czynienia i miała dostęp do danych kontaktowych swojego vis-a-vis. Jest tylko mały problem. Papierowe wizytówki szybko się niszczą, lądują w koszu, są gubione. Właśnie dlatego świetnym rozwiązaniem jest zastąpienie ich pendrive’ami w kształcie wizytówki czy karty kredytowej.

Gwarancja długiego dostępu do danych firmy

Pendrive w kształcie wizytówki, na którym umieścimy wszystkie podstawowe dane firmy i jej przedstawiciela, o wiele lepiej spełni rolę wizerunkową niż tradycyjny blankiecik. Z prostego powodu: nikt go, ot tak, nie wyrzuci. Klient z pewnością zachowa sobie taki gadżet i będzie go używać przez długi czas. W przyszłości może przyjść moment, gdy będzie chciał skorzystać z usług firmy – wówczas od razu znajdzie jej dane, bo będzie je mieć pod ręką.

Rada

Aby zapewnić sobie jak największą trwałość pendrive’a w kształcie wizytówki, warto zlecić jego wykonanie np. z metalu lub plastiku, z jakiego produkuje się karty płatnicze.

Oczywiście koszt wyprodukowania takiego gadżetu jest o wiele wyższy, niż standardowy wydruk wizytówek. Dlatego promocję z użyciem pendrive’ów należy dobrze zaplanować i skierować ją do tych klientów, na których pozyskaniu najbardziej nam zależy. To świetny pomysł na targi branżowe czy śniadania biznesowe.

Autor wpisu: Soluma Prestige

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.