Pomóż swoim klientom uporządkować ich biurka

Data wpisu: 20.04.2018
Zdjęcie główne #206 - Pomóż swoim klientom uporządkować ich biurka

Być może o tym nie wiesz, ale jest takie „święto”, jak Dzień Sprzątania Biurka. Przypada ono zawsze w drugi poniedziałek stycznia. Data nie jest przypadkowa, ponieważ początek roku jest dobrym momentem na to, by ogarnąć wiele spraw, w tym zapanować nad biurkowym chaosem. Wiele osób ma z tym duży problem, co zdecydowanie warto wykorzystać w swojej kampanii promocyjnej. Wyświadcz przysługę swoim klientom i podaruj im gadżety ułatwiające uporządkowanie ich biurek. Oto kilka propozycji.

Przybornik

Absolutna podstawa. Wszyscy dobrze pamiętamy przyborniki, których używaliśmy w czasach szkolnych. Warto do tego wrócić także w życiu zawodowym. Efektowny, elegancki przybornik z pewnością będzie mile widziany przez Twoich klientów.

Może to być bardzo prosty gadżet, który umożliwia tylko przechowywanie długopisów, pisaków i ołówków, ale jeśli chcesz zrobić naprawdę duże wrażenie na swoich kontrahentach, to postaw na coś bardziej zaawansowanego.

Świetnym pomysłem na prezent będzie przybornik z cyfrowym wyświetlaczem, na którym podawane są takie informacje, jak: godzina, dzień tygodnia, temperatura. Taki gadżet nie pozostanie niezauważony i z pewnością zagości na biurkach twoich klientów.

Kołonotatnik

Bardzo fajny i praktyczny gadżet, który w dodatku jest niedrogi w produkcji. Kołonotatnik to połączenie notatnika z podstawką do karteczek samoprzylepnych. Znacząco pomaga on zapanować nad chaosem na biurku, za co klienci będą Ci wdzięczni.

Rada

Jeśli planujesz kampanię promocyjną w gronie kontrahentów na przełomie roku, to bardzo dobrym rozwiązaniem będzie kolportowanie kołonotatników wyposażonych w kalendarz.

Wizytownik

Na pewno dobrze to znasz. Wizytówki walają się gdzieś po szufladach, a gdy trzeba je szybko wręczać klientom, to nagle nie można ich znaleźć. Twoi kontrahenci też mają ten problem. Czas najwyższy z tym skończyć! Efektowny wizytownik pomoże zapanować nad wizytówkami i mieć je zawsze pod ręką.

Zaletą tego gadżetu jest też to, że może on stanowić efektowną ozdobę biurka. Wystarczy podarować klientom wizytownik wykonany np. ze stali czy szkła. Będzie pięknie, praktycznie i skutecznie pod względem promocyjnym.

Wszystkie te gadżety mają dwie wspólne cechy: są bardzo funkcjonalne, a do tego niedrogie w produkcji. Możesz więc spokojnie użyć ich do promowania swojego biznesu bez inwestowania zbyt dużej kwoty. Koniecznie weź to pod uwagę! 

Autor wpisu: Soluma Prestige

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.