Data wpisu: 27.02.2018

Powerbank to świetny pomysł na gadżet reklamowy. Ale jaki wybrać?

Trwa moda na obdarowywanie klientów elektronicznymi gadżetami reklamowymi. Są one nie tylko efektowne (a więc zwracają uwagę konsumentów), ale także bardzo praktyczne. Idealnym przykładem takiego gadżetu jest powerbank. Otaczamy się urządzeniami, które wymagają regularnego ładowania baterii. Nie zawsze jednak mamy pod ręką źródło prądu. Powerbank doskonale wypełnia tę lukę. Jeśli chcesz zamówić partię powerbanków z logo swojej firmy i w ten sposób zwiększyć rozpoznawalność marki, zacznij od przeczytania naszego poradnika. Dowiesz się z niego, jaki powerbank wybrać, by zadowolić, a nie zirytować klientów.

Jakość wykonania

Powerbank nie powinien być zbyt ciężki czy duży, ale na pewno nie może przypominać chińskiej tandety. Bardzo dobrym pomysłem jest postawienie na materiały wysokiej jakości, chociażby stal czy dobry gatunkowo plastik. Koniecznie zwróć uwagę na jakość nadruku i dobry projekt graficzny, dzięki któremu logo Twojej firmy będzie odpowiednio wyeksponowane.

Pojemność

To kluczowa cecha powerbanku. W końcu od jego pojemności zależy to, ile razy (i czy w ogóle) uda się naładować inne urządzenie, np. smartfon lub laptop. Pamiętaj, że pojemność podawana przez producentów często jest tylko umowna i mocno „naciągana”. Praktyka pokazuje, że optymalnym wyborem będzie powerbank o pojemności około 6-7 tysięcy mAh. To w zupełności wystarczy do dwukrotnego naładowania topowego smartfona lub jednokrotnego uzupełnienia energii w baterii notebooka.

Czas ładowania

Chodzi tutaj zarówno o czas ładowania samego powerbanku, jak i podłączonego do niego urządzenia. Oczywiście powinien on być jak najkrótszy. Wiele zależy tutaj jednak od także od klasy np. smartfona. Starsze modele ładują się o wiele dłużej. Co wpływa na wydajność powerbanku? Przede wszystkim ogniwa, które zostały w nim zastosowane. To od nich zależy także okres przydatności urządzenia.

Rada

Zwróć uwagę na to, jaki prąd ładowania ma wybrany powerbank, bo od tego także zależy skuteczność urządzenia. Powinno to być przynajmniej 1,5 A.

O jakości urządzenia świadczy również deklarowana liczba cykli ładowania. W przypadku dobrych powerbanków w ciągu pierwszych 500 cykli pojemność akumulatora nie powinna spaść poniżej 80%.

Pisząc krótko: nie warto za wszelką cenę oszczędzać na jakości gadżetu, bo bubel szybko wyląduje w koszu i może zaszkodzić wizerunkowi marki.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry