Data wpisu: 06.04.2018

Poznaj najważniejsze zalety nadruku UV na gadżetach reklamowych

Gadżet reklamowy najlepiej spełnia swoją funkcję promocyjną wtedy, gdy jest odpowiednio oznakowany, czyli stanowi nośnik elementów identyfikacji wizualnej marki. Logo, hasło, kolorystyka – to wszystko sprawia, że klienci zwracają baczną uwagę na wizerunek firmy i zapamiętują go. Trzeba przy tym pamiętać o bardzo ważnej kwestii: na poziom satysfakcji klienta, a tym samym skuteczności gadżetu, niebagatelny wpływ ma jakość nadruku. W tym artykule wymieniamy kluczowe zalety nadruku UV, dzięki którym cieszy się on tak dużą popularnością wśród przedsiębiorców.

Słowem wstępu

Nadruk UV wyróżnia się od innych technologii tym, że nadrukowany element graficzny jest dodatkowo pokrywany ciekłym polimerem, następnie utwardzanym lampami LED – emitują one promieniowanie ultrafioletowe, skąd wzięła się nazwa tego rozwiązania.

Przy pomocy technologii nadruku UV możemy stworzyć praktycznie dowolny projekt i umieścić go na wszelkich popularnych gadżetach reklamowych, np. pendrive’ach, brelokach, matach magnetycznych itd.

Najważniejsze zalety nadruku UV

Niewątpliwie najważniejszą zaletą tej technologii jest fakt, że nadruk UV gwarantuje bardzo wysoką odporność nadruku na zadrapanie, blaknięcie czy odpryśnięcie. Tym samym możemy mieć pewność, że gadżet będzie spełniać swoją rolę marketingową przez bardzo długi czas, a nie tylko w dniu jego wręczenia.

Nadruk UV dystansuje inne technologie pod względem wierności odwzorowania kolorów. Jest to bardzo ważne w sytuacji, gdy marka posługuje się konkretną kolorystyką i zależy jej na tym, aby na żadnych polach nie pojawiały się przekłamania. Możemy więc nadrukować np. logo i zagwarantować, że końcowe kolory będą dokładnie takie same, jak w księdze znaku.

Kolejną zaletą jest ekspresowy czas realizacji. Nadruk UV nie musi schnąć, ponieważ utrwalenie załatwia proces naświetlania lampami LED. Wyprodukowane gadżety mogą więc od razu trafić do odbiorcy, co przyspieszy moment rozpoczęcia akcji promocyjnej.

Nie zapominajmy także o kwestii bezpieczeństwa. Nadruk UV gwarantuje, że kontakt z gadżetem nie zakończy się dla niektórych Twoich klientów przykrym epizodem alergicznym. Nadruk nie wydziela nieprzyjemnego zapachu, nie zostawia śladów na palcach czy ubraniach, nie reaguje ze skórą.

Jeśli zatem zastanawiasz się, jaką technologię nadruku wybrać do oznakowania Twoich gadżetów, to nie miej wątpliwości, że najlepszym wyborem będzie właśnie nadruk UV. Przytoczone argumenty są chyba dostatecznie przekonujące.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry