Data wpisu: 22.08.2017

Promuj swoją firmę także podczas wakacji! Jest jeden sprytny sposób

Wakacje to „martwy” okres w wielu firmach. Efektywność pracy spada, bo pracownicy udają się na zasłużone (lub nie) urlopy, a nawet właściciel firmy pozwala sobie na nieco więcej luzu. Najważniejsze jest jednak to, że na wakacjach są też klienci – ci obecni i ci potencjalni. Sprytny przedsiębiorca spróbuje jakoś do nich dotrzeć i tym samym podtrzymać zainteresowanie swoją marką. Jak to zrobić? Podpowiadamy.

Promuj się tam, gdzie odpoczywają Twoi klienci

Nie rób tego jednak zbyt nachalnie, bo efekt może być odwrotny od zamierzonego! Ludzie nie lubią, gdy się im przeszkadza w urlopowaniu, dlatego rozsądnie jest sięgać po mniej natarczywe formy reklamy. Najlepszym wyborem są gadżety reklamowe.

O letnich działaniach marketingowych bazujących na gadżetach trzeba pomyśleć na co najmniej kilka tygodni przed wakacjami. To czas niezbędny do opracowania choćby wstępnej koncepcji i wyprodukowania gadżetów. Gdy te będą już na miejscu, należy je jakoś dostarczyć klientom. Jak to zrobić? Sposobów jest kilka i wszystko zależy tutaj od tego, na jakich klientach najbardziej zależy przedsiębiorcy.

Jeśli są to ważni kontrahenci, z którymi firma utrzymuje stałe kontakty biznesowe, wypada wręczyć im gadżety osobiście. W przypadku tzw. „masy”, czyli klientów wybierających ofertę firmy w sposób spontaniczny, promocja powinna mieć charakter bezpośredni i może być prowadzona np. na plaży.

Pamiętaj!

Gadżety kolportowane z myślą o wakacjach muszą mieć jakiś związek z urlopem. Mogą to być np. zestawy do gier plażowych, dmuchane piłki, materace, zestawy kosmetyków chroniących przed słońcem, parawany, parasole czy plecaki turystyczne.

Lazy-Bag – hit wśród gadżetów wakacyjnych (i nie tylko)

Jeśli nie wiesz, czym jest Lazy-Bag, to wyobraź sobie po prostu nadmuchiwaną sofę lub ogromną poduszkę, na której można się położyć (a raczej w niej zanurzyć) w dowolnym miejscu. Lazy-Bag robi ogromną karierę na świecie już od kilku sezonów. To znacznie lepsze rozwiązanie niż klasyczny leżak, bo nadmuchiwana sofa jest od niego:

  • Lżejsza,
  • Tańsza,
  • Wygodniejsza,
  • Praktyczniejsza.

Lazy-Bag to także rewelacyjny gadżet reklamowy dla firmy. Po pierwsze: możesz go wręczać swoim ważnym klientom i mieć pewność, że będą go używać. Po drugie: możesz sam zabrać sofę na wakacje i wygodnie odpoczywać jednocześnie promując swój biznes.

Oczywiście aby było to możliwe, niezbędne jest umieszczenie na sofie elementów identyfikujących Twoją firmę. Soluma Prestige jako jedyna marka w Polsce oferuje Lazy-Bag z dowolnym nadrukiem! Może to być logo, hasło, dane kontaktowe czy dowolny element związany z Twoim biznesem. Skontaktuj się z nami – przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę.

Jak widzisz wakacje mogą być naprawdę dobrym momentem na przypomnienie się klientom lub podtrzymanie relacji z kontrahentami. Dzięki gadżetom zrobisz to w sposób nienachalny.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry