Data wpisu: 15.05.2018

Prowadzisz działalność wyłącznie online? I tak potrzebujesz gadżetów reklamowych!

W XXI wieku nikogo nie dziwi już sytuacja, gdy firma kontaktuje się z klientami wyłącznie w formie wirtualnej. Internet zatarł granice, umożliwia omówienie dowolnego projektu na odległość, zamówienie przesyłki z dostawą w każde miejsce na świecie. To świetne rozwiązanie dla przedsiębiorców, którzy nie chcą wydawać sporych środków na obsługę klienta w tradycyjny sposób. Jednak nawet firmy działające wyłącznie online powinny dbać o to, by kontakt z klientem był dla niego pozytywnym doświadczeniem. Bardzo pomogą w tym gadżety reklamowe, których przecież wcale nie trzeba wręczać osobiście.

Dołącz gadżet do przesyłki: wywołasz u klienta efekt WOW

Wywoływanie efektu WOW nie jest naszym wymysłem. Tym terminem posługuje się największy na świecie internetowy sklep z obuwiem Zappos.com, który do perfekcji opanował model wzorcowej obsługi klienta. W tym efekcie chodzi o to, by wywołać uśmiech na twarzy klienta i zachęcić go do bycia ambasadorem marki.

Dołączając do przesyłki jakiś fajny gadżet reklamowy znacząco zacieśnisz swoje relacje z klientami. Każdy lubi dostawać coś gratis. Może to być nawet drobiazg. Ważne, by klient miał poczucie, że firmie zależy na jego zadowoleniu i dalszej współpracy. W ten sposób zwykły gadżet reklamowy staje się świetną alternatywą dla przedstawiciela handlowego.

Gadżet reklamowy uwiarygadnia firmę

Częstym problemem, z którym borykają się firmy działające wyłącznie online, jest przekonanie klientów, że nie mają do czynienia z „wydmuszką”. Wirtualny adres, brak fizycznej siedziby, prowadzenie biznesu w formie jednoosobowej działalności gospodarczej: to wszystko nie wpływa pozytywnie na budowanie zaufania do przedsiębiorcy.

Gadżety reklamowe pomagają przełamać tę barierę. Wyobraź sobie, że wysyłasz do klienta ofertę w formie papierowej. Jeśli dołączysz do niej efektowny, elegancki gadżet, to natychmiast uwiarygodnisz swój biznes. Kontrahent będzie przekonany, że ma do czynienia z poważnym przedsiębiorcą, który inwestuje w rozwój i wizerunek biznesu, a więc ryzyko jego nagłego zniknięcia z rynku jest znacznie niższe. Takie drobiazgi często mają kluczowe znaczenie i pomagają pozyskać wartościowych klientów.

Oszczędzaj na prowadzeniu biznesu, ale nie na wizerunku

Wielu „internetowych przedsiębiorców” szybko wpada w pułapkę oszczędzania na czym się tylko da. Brak kosztów wynajmu biura czy magazynu, brak pracowników do działu obsługi klienta – to wszystko znacząco ogranicza koszty prowadzenia firmy. I dobrze! Pamiętaj jednak, że wizerunek przedsiębiorstwa jest tym, na czym oszczędzać po prostu nie wypada.

Nawet nie mając bezpośredniego kontaktu z klientami, nie możesz bagatelizować dbania o rozpoznawalność swojej marki. Osiągniesz to przy pomocy profesjonalnej strony internetowej oraz takich elementów, jak właśnie gadżety reklamowe. Nikt nie powiedział, że musisz je wręczać osobiście.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry