Data wpisu: 22.05.2020

Real time marketing w czasach kwarantanny. Jak odnajdują się w tym gadżety reklamowe?

Społeczna kwarantanna, czy raczej izolacja, nieoczekiwanie otworzyła przed markami zupełnie nowe możliwości w zakresie docierania do konsumentów. Choć większość firm tnie teraz wydatki marketingowe, to nie brakuje takich, które próbują wykorzystać ten surrealistyczny czas do zwiększenia swojej rozpoznawalności. Mamy tutaj do czynienia z klasycznym real time marketingiem, w który doskonale wpisują się gadżety reklamowe. Garść inspiracji znajdziesz w naszym poradniku.

Maseczki z logo marki

A dlaczego nie? Nie zakładaj z góry, że jest to żerowanie na globalnym nieszczęściu. Zwróć uwagę, że pandemia powoli staje się elementem nie tylko naszej codzienności, ale też popkultury. Ten temat podejmują artyści, dlatego nic nie stoi na przeszkodzie, aby wykorzystać go w swoich działaniach reklamowych. Wielorazowe maseczki z gustownie umieszczonym na nich logo marki są świetnym i – co najważniejsze – bardzo pożądanym w dzisiejszych czasach gadżetem reklamowym.

Rękawiczki ochronne – też z logo!

Tutaj mamy do czynienia z dokładnie taką samą sytuacją, jak w przypadku maseczek. Rękawiczki ochronne są nawet jeszcze bardziej „chodliwym” towarem, bo nie można ich zrobić samodzielnie w domu. Wykorzystaj to i promuj swoją markę przy wykorzystaniu bardzo potrzebnych gadżetów, pełniących również ważną funkcję przeciwepidemiczną.

Kreatywna odzież reklamowa

Odzież reklamowa daje nam szerokie pole do popisu w zakresie promowania marki w czasach postpandemicznych. Tutaj można już pójść w zupełnie innym kierunku i zaproponować klientom sporą dawkę uśmiechu, co wszystkim nam jest teraz wyjątkowo potrzebne. Przykładowo: hitem wśród gadżetów reklamowych może być t-shirt z napisem „Trzymaj dystans” albo „2 metry, człowieku!”.

Rada

Kreatywne hasła nawiązujące do pandemii świetnie sprawdzą się też chociażby na bawełnianych torbach na zakupy.

To oczywiście tylko luźne propozycje, nad którymi trzeba trochę dłużej pomyśleć. Liczy się jednak to, że przy pomocy odzieży reklamowej możesz bardzo zgrabnie połączyć promocję marki z szerzeniem odpowiedzialności społecznej, a to wszystko w kontekście real time marketingu.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry