Data wpisu: 06.05.2019

Smycze reklamowe: 4 mocne powody, by wykorzystać je w strategii promocji marki

Smycz reklamowa to jeden z tych gadżetów, bez których naprawdę trudno jest sobie wyobrazić jakąkolwiek kampanię marketingu bezpośredniego. To taki upominek, który lubią zarówno marki, jak i ich klienci. Nic dziwnego: smycze reklamowe pod wieloma względami dystansują inne popularne gadżety z podobnej półki cenowej. Choć nie są żadną nowością, to wciąż fantastycznie sprawdzają się w strategii promocji marki. Mamy 4 argumenty na potwierdzenie tej tezy.

Smycz reklamowa zamienia klienta w ambasadora marki

To bardzo proste. Smycz jest przedmiotem, który praktycznie zawsze nosimy na widoku: czy to w biurze, czy na ulicy, czy w klubie. Dzięki temu inni mogą zauważyć elementy identyfikujące daną markę, zapamiętać ją i w przyszłości dołączyć do grona jej klientów. Podczas gdy większość gadżetów reklamowych ma charakter bardzo personalny (kontakt z nimi ma wyłącznie obdarowana osoba), smycze stają się nośnikami reklamy o znacznie większym zasięgu.

Spore pole do umieszczenia elementów identyfikujących markę

Oczywiście wszystko zależy tutaj od wybranej szerokości i długości smyczy. Jednak nawet klasyczne modele o szerokości 10-15 mm oferują wystarczająco dużo przestrzeni, by umieścić na nich doskonale widoczne elementy identyfikacji wizualnej marki, a także stworzyć jakiś kreatywny projekt graficzny wyróżniający gadżet na tle upominków kolportowanych przez konkurencję.

Bardzo praktyczny gadżet

Popularność smyczy można bardzo łatwo uzasadnić. Jest to niesamowicie przydatna rzecz, która sprawdza się w codziennych sytuacjach. Do smyczy można przypiąć biurowy identyfikator, kartę magnetyczną, telefon, klucze i cokolwiek innego, co tylko chcemy mieć zawsze przy sobie. Na pewno Tobie również zdarzyło się użytkować smycz reklamową. Praktyczność tego gadżetu w połączeniu z dobrą estetyką sprawiają, że jest to jeden z najbardziej pożądanych upominków, doskonale sprawdzających się podczas różnego rodzaju eventów (targi, konferencja, impreza jubileuszowa).

Świetny stosunek ceny do skuteczności

Na koniec zostawiliśmy sobie argument, który nie powinien mieć decydującego wpływu na wybór gadżetów do kampanii promocyjnej marki, ale przecież znamy realia – wszystkie firmy muszą zwracać uwagę na koszty. Smycze reklamowe są po prostu tanie, co z jednej strony pozwala rozdawać je klientom w ogromnej liczbie, a z drugiej sprawia, że jest to gadżet znajdujący się w zasięgu finansowym każdej firmy, nawet bardzo małej, dopiero rozpoczynającej swoją biznesową drogę.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry