Data wpisu: 23.12.2019

Sprawdź gadżet przed wręczeniem go klientowi!

Wszyscy dobrze wiemy, że gadżety reklamowe są świetnym narzędziem promowania wizerunku marki i zacieśniania jej relacji z klientem. Oba efekty można osiągnąć jedynie wtedy, gdy gadżet został dobrze dopasowany do grupy docelowej (chociażby pod względem wyglądu i funkcjonalności) i… jest sprawny. Z doświadczenia wiemy, że wielu przedsiębiorców kompletnie bagatelizuje tę drugą kwestię. Tymczasem przy dużym zamówieniu, na przykład kilku tysięcy gadżetów, zawsze może się zdarzyć, że któryś z produktów jest niesprawny lub niepełnowartościowy. W naszym poradniku wymieniamy gadżety, które bezwzględnie należy sprawdzić przed przekazaniem ich klientom.

Długopisy reklamowe

Zaczynamy od najbardziej prozaicznego przykładu, ale robimy to nieprzypadkowo. Długopisy reklamowe nadal są w czołówce najchętniej zamawianych gadżetów. Firmy rozdają je w setkach, tysiącach sztuk, co oczywiście rodzi ryzyko, że któryś z długopisów może być „od nowości” niesprawny. Takie sytuacje, jak niepiszący wkład czy zacinający się mechanizm uruchamiania niestety się zdarzają, dlatego przed rozpoczęciem kampanii warto sprawdzić wybraną partię długopisów.

Kubki reklamowe

Z kubkami jest ten problem, że ceramika jest materiałem dość delikatnym, co w naturalny sposób rodzi ryzyko uszkodzenia produktów np. podczas transportu. Owszem, kubki zabezpiecza się kartonikami, ale nigdy nie daje to 100% pewności, że nie dojdzie chociażby do pęknięcia ucha czy odprysku ceramiki.

Pendrive

Sprawdzenie nośników pamięci USB nie może ograniczać się tylko do oceny stanu obudowy. Bardzo ważne jest, aby wcześniej przetestować działanie pendrive’ów, a przynajmniej wybranej partii. Warto sprawdzić, czy komputer bez problemu odnajduje nośnik po włożeniu do gniazda USB, a także – to szczególnie ważne w przypadku zamawiania pendrive’ów z niewiadomego źródła – czy deklarowana pojemność zgadza się ze stanem faktycznym.

Powerbanki i inne drobne gadżety elektroniczne

W przypadku bardzo modnych powerbanków należy oczywiście sprawdzić, czy urządzenie rzeczywiście ładuje podłączony do niego sprzęt. Jeśli natomiast chodzi o inne gadżety elektroniczne, to ważne jest, aby wykluczyć ryzyko ich niesprawności, ponieważ może to grozić uszkodzeniem innego sprzętu należącego do klienta, na przykład komputera, radia czy elektroniki w samochodzie.

Kalendarze reklamowe

Tutaj chodzi o to, aby upewnić się, że nie doszło do błędu w druku kalendarzy, czyli np. pomylenia nazwy promowanej marki czy też pominięcia lub powielenia jednego z miesięcy. Takie sytuacje, choć rzadkie, czasami się zdarzają, ale nie zawsze zostaną wychwycone przez drukarnię.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry