Data wpisu: 19.03.2018

Sprawdzone sposoby na to, by nie wydać małej fortuny na gadżety reklamowe

Zakup gadżetów reklamowych, szczególnie w dużej liczbie, jest sporym obciążeniem finansowym dla firmy. Między innymi z tego powodu małe przedsiębiorstwa rezygnują z tej formy promocji, tracąc przy tym świetną szansę na skuteczne rozreklamowanie biznesu. Stop! Zanim z góry założysz, że nie stać Cię na gadżety reklamowe, bo te, które sobie upatrzyłeś, są rzeczywiście dość drogie, przeczytaj nasz poradnik. Zdradzamy w nim sprawdzone sposoby na obniżenie kosztu zakupu gadżetów.

Mniej kolorów

Na cenę produkcji gadżetu reklamowego w dużej mierze wpływa stopień zaawansowania kolorystycznego projektu. Jeśli wybierzesz opcję full-color, a do tego zdecydujesz się na dodatkowe nadruki (hasła, logotyp, inne elementy), to nie zdziw się, że zaoferowana cena będzie bardzo wysoka.

Jeśli możesz sobie pozwolić na skromniejszy projekt, skorzystaj z tego. Pamiętaj, że najważniejsze jest, aby gadżet prezentował wysoką jakość, był dość kreatywny i użyteczny. Wówczas wystarczy umieścić na nim np. tylko logo marki. Przykrywanie niskiej jakości produktu wielokolorowym nadrukiem nie jest dobrym, a już na pewno nie tanim pomysłem.

Prostota

Wielokrotnie podkreślaliśmy, że decydując się na promocję przy pomocy gadżetów reklamowych, warto wybierać produkty oryginalne, w jakiś sposób wyróżniające się na tle innych, wykorzystywanych przez konkurencję. Ty jednak masz do dyspozycji ograniczony budżet. W takiej sytuacji raczej odpuść sobie jakieś szczególnie wymagające, fikuśne projekty. Wybierz coś z katalogu gotowych gadżetów, których produkcja jest po prostu tańsza.

Na szczęście wybór gadżetów jest dziś ogromny i naprawdę można znaleźć coś gotowego, ale jednocześnie interesującego klientów. Nawet prosty pendrive, który wyróżni się np. obudową, będzie skutecznym narzędziem promocji, a przy tym niezbyt drogim.

Łącz funkcje

Załóżmy, że chcesz zainwestować w dwa rodzaje gadżetów reklamowych: długopisy oraz pendrivy. Świetnie, są to produkty cieszące się dużą popularnością, a do tego atrakcyjne cenowo. Możesz jednak dodatkowo obniżyć koszt promocji, jeśli połączysz oba gadżety w jeden. Długopis, który jest jednocześnie pendrivem, to rewelacyjny pomysł na wyróżnienie swojego biznesu oraz bardzo praktyczne rozwiązanie.

Rezygnuj z niektórych funkcjonalności

Każdy dodatek do gadżetu może znacząco wpłynąć na cenę jego produkcji. Jeśli potrzebujesz tylko długopisów reklamowych, to nie zamawiaj modeli wyposażonych np. w gumkę do ekranów dotykowych – mało kto z tego korzysta. Po co więc przepłacać?

Jak widzisz nie brakuje sposobów na to, by znacząco obniżyć koszt produkcji gadżetów reklamowych. Pamiętaj przy tym, że są rzeczy, na których po prostu nie opłaca się oszczędzać: chodzi o jakość produktu oraz nadruku.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry