Tanie, a bardzo skuteczne gadżety reklamowe dla branży motoryzacyjnej

Data wpisu: 24.01.2018
Zdjęcie główne #196 - Tanie, a bardzo skuteczne gadżety reklamowe dla branży motoryzacyjnej

Branża motoryzacyjna w naszym kraju ma się bardzo dobrze, w czym duża zasługa rosnącej liczby samochodów. Coraz częściej zdarza się, że w jednym gospodarstwie domowym są dwa a nawet trzy samochody. To napędza działalność warsztatów, automyjni, stacji benzynowych, zakładów wulkanizacyjnych czy firm zajmujących się tzw. car detailingiem. Branża motoryzacyjna to świetne pole do wykorzystania gadżetów reklamowych. Co ciekawe, wcale nie muszą być one drogie, by okazały się skuteczne. Oto kilka przykładów.

Worki do przechowywania opon

Obowiązkowy gadżet w każdym profesjonalnym zakładzie wulkanizacyjnym. Klient, który otrzyma ładne worki z logo firmy, o wiele chętniej wróci do niej przed kolejnym sezonem. Tanie, ale niezbędne worki pomagają przechowywać opony w odpowiednich warunkach. Są prostym elementem budowania i umacniania wizerunku zakładu wulkanizacyjnego. To tzw. must have.

Breloczek

Niby oczywistość, ale tego typu gadżety wciąż bardzo podobają się klientom. Szczególnie polecamy warsztatom mechaniki pojazdowej. Klient może odebrać kluczyki do swojego naprawionego samochodu z dołączonym do nich breloczkiem. Niektórzy pewnie od razu odczepią gadżet, ale nie zabraknie kierowców, którzy uznają to za miły gest.

Breloczek z logo warsztatu także buduje świadomość marki – gdy kierowca kolejnym razem będzie potrzebować usługi mechanika, od razu zwróci uwagę na logo warsztatu. Oczywiście pod warunkiem, że wcześniejsza usługa została wykonana należycie.

Choinka zapachowa

Wbrew pozorom z takich choinek wciąż korzysta spora grupa kierowców. Jest to drobiazg, który można dokładać gratis do przeglądu okresowego czy usługi umycia auta. Wiele osób z pewnością doceni ten miły gest, co może mieć wpływ na ich wybory w przyszłości. Jeśli choinka rzeczywiście zawiśnie we wnętrzu samochodu, stanie się naprawdę skutecznym nośnikiem reklamy firmy.

Książka serwisowa

Zdecydowana większość polskich kierowców nie serwisuje swoich samochodów w ASO. Powód jest prosty: bardzo wysokie ceny. Z tego powodu odpada skrupulatne prowadzenie oryginalnej książki serwisowej. Niezależne warsztaty mogą jednak oferować własne książki, które z jednej strony są skutecznymi gadżetami wizerunkowymi, a z drugiej mogą mieć dużą wartość dla właściciela oraz przyszłego nabywcy pojazdu.

Maskotka

Sympatyczny gadżet, który z pewnością przypadnie do gustu kierowcom-rodzicom. Maskotki mogą rozdawać wszystkie firmy działające w branży motoryzacyjnej, także ubezpieczyciele. To drobna, niedroga, a bardzo dobrze kojarząca się rzecz, która wpłynie na przyszłe wybory klienta. Wiadomo przecież, że droga do portfela rodzica wiedzie przez radość jego dziecka.

Jeśli więc działasz w branży motoryzacyjnej i szukasz pomysłów na skuteczną kampanię promocyjną, skorzystaj z naszych rad i zainwestuj w gadżety reklamowe.

Autor wpisu: Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.