Tanie gadżety reklamowe, które wyglądają na znacznie droższe. Nasze propozycje!

Data wpisu: 19.11.2019

Gadżet reklamowy może pełnić bardzo różne funkcje w kampanii promocyjnej marki. Większość firm wykorzystuje je w celach czysto marketingowych, wybierając najprostsze i najtańsze produkty do tzw. masowego rozdawnictwa. Nie obciążają one zanadto budżetu przedsiębiorstwa, a zawsze jest szansa, że trafią do osób, które w przyszłości zostaną klientami firmy. Czasami jednak warto postawić na promocję skierowaną do ściśle wyselekcjonowanej grupy konsumentów, na których pozyskaniu najbardziej nam zależy. Tutaj potrzebne są już spersonalizowane i bardzo efektowne gadżety, które – pisząc wprost – wyglądają drogo. Wcale jednak nie trzeba za nie przepłacać. Oto kilka propozycji tanich gadżetów reklamowych sprawiających wrażenie znacznie droższych.

Pióro wieczne

Brzmi drogo, prawda? Tymczasem eleganckie pióro wieczne spokojnie może zostać zaliczone do kategorii tanich gadżetów reklamowych, jednocześnie będących pożądanymi upominkami biznesowymi. Przy dużych zamówieniach bez problemu da się obniżyć cenę znakomicie wykonanego pióra do kwoty grubo poniżej 100 złotych za sztukę, a to już nie powinno stanowić dużego wyzwania dla większości przedsiębiorców.

Metalowy długopis z grawerem

Robi znakomite wrażenie, pięknie się prezentuje, jest praktyczny, a do tego można go łatwo i efektownie spersonalizować wykorzystując do tego metodę grawerowania laserowego. Metalowy długopis to jeden z naszych faworytów w kategorii tanich gadżetów reklamowych, które wyglądają na znacznie droższe. Spokojnie można go wykorzystać w formie upominku dla ważnego klienta, jednocześnie nie nadwyrężając budżetu firmy.

Pendrive w metalowej obudowie

Pendrive to jeden z tych gadżetów, które wciąż świetnie sprawdzają się w marketingu bezpośrednim. Wszyscy chętnie przyjmują taki upominek z uwagi na jego funkcjonalność. Jeśli dodatkowo zależy Ci na tym, aby zrobić bardzo dobre wrażenie na adresacie prezentu, a przy tym nie szaleć z budżetem reklamowym, postaw na pendrive w metalowej obudowie, najlepiej ozdobionej grawerem z logo marki czy jakąś kreatywną sentencją skierowaną do klienta.

Czarne tekstylia

Czerń jest bardzo elegancka i zawsze wygląda „drogo”, co warto wykorzystać w kampanii marketingowej marki. Dobrym przykładem takiego taniego gadżetu będzie czarny parasol z gustownie umieszczonym na nim logotypem marki. Tego typu prezent zrobi świetne wrażenie na ważnym kliencie i z dużym prawdopodobieństwem będzie przez niego użytkowany na co dzień.

Autor wpisu: Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Wszystkie działy