Data wpisu: 06.06.2017

TOP 7 gadżetów reklamowych dla biura podróży

Turystyka to jedna z najszybciej rozwijających się branż na świecie, w tym w Polsce. Według danych za 2016 rok, na różne formy wypoczynku wyjeżdża ponad 17 milionów Polaków, z których około połowa korzysta z oferty biur podróży. Jest więc o co (o kogo) walczyć. Zarówno wielkie biura, jak i mali pośrednicy sprzedaży powinni szukać różnych sposobów na to, by przekonać klientów do swojej oferty – konkurencyjna cena to nie wszystko! Dobrym pomysłem mogą być drobne upominki. Prezentujemy ranking TOP 7 gadżetów reklamowych dla biura podróży!

  1. Waga bagażowa – prawie każdy turysta ma problem z tym, aby nie przekroczyć maksymalnej dopuszczalnej wagi bagażu rejestrowanego (zwykle są to 23 kilogramy). Waga elektroniczna bardzo ułatwi to zadanie i zaoszczędzi klientom stresu. Można przy jej pomocy zważyć bagaż w domu czy na lotnisku i mieć pewność, że wszystko jest w porządku.
  2. Pokrowiec na walizkę – świetny gadżet dla tych, którzy dbają o swoje walizki i nie chcą, aby zostały zniszczone w trakcie podróży. Jak wiadomo, lotniskowi bagażowi nieszczególnie przejmują się walizkami podróżnych i rzucają je z całym impetem na wózki i taśmy transportowe. Pokrowiec choć częściowo zabezpieczy poszycie walizki, a dodatkowo będzie elementem wyróżniającym walizkę na taśmie.
  3. Zestaw szczoteczek do zębów – super pomysłowy i praktyczny gadżet, który przyda się każdemu. Takie podróżne szczoteczki mogą zastąpić te domowe, szczególnie jeśli klienci na co dzień korzystają ze szczoteczek elektrycznych i niekoniecznie chcą je zabierać ze sobą.
  4. Estetyczna i solidna kłódka – nie łudźmy się, że oryginalne zabezpieczenia walizek powstrzymają złodzieja przed przeszukaniem naszych rzeczy. Aby zwiększyć bezpieczeństwo bagażu w trakcie podróży warto więc zastosować dodatkową, naprawdę solidną kłódkę na szyfr. Taki gadżet, szczególnie w efektownej formie (np. chromowany) z pewnością przypadnie klientom do gustu!
  5. Power bank – przenośna ładowarka to świetny gadżet dla osób, które nie mogą żyć bez urządzeń elektronicznych i chcą mieć pewność, że będą mogli z nich korzystać przez całą podróż (która może trwać kilka czy kilkanaście godzin). Pojemny power bank z logo biura podróży będzie dla nich idealnym rozwiązaniem i fajną promocją firmy.
  6. Pendrive – klasyka gatunku, ale w przypadku biura podróży ten gadżet ma szczególne zastosowanie. Biuro może na nim nagrać np. poradniki dla podróżnych. Z kolei turyści po powrocie do domu będą mogli zgrać na pendrive zdjęcia z wymarzonych wakacji i pokazywać je znajomym np. w pracy.
  7. Mały plecak – gadżet, który na każdym zrobi wrażenie i na pewno przyda się podczas urlopu. Taki plecaczek jest idealny, aby włożyć do niego butelkę wody i kilka drobiazgów, co jest niezbędne podczas wycieczki fakultatywnej. Poza tym plecak będzie służyć klientom jeszcze długo po powrocie z wakacji.

Każdy z tych gadżetów znacznie zwiększy atrakcyjność oferty biura i sprawi, że klienci jeszcze przed zajęciem miejsca w samolocie będą czuć się docenieni. Któraś z propozycji szczególnie przypadła Ci do gustu? Skontaktuj się z nami!


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry