Data wpisu: 31.08.2016

Torba na konferencję – jakimi gadżetami warto ją wypełnić?

Konferencja branżowa jest doskonałą okazją do promowania swojej firmy. Uczestniczą w niej osoby zainteresowane daną tematyką, a więc potencjalni klienci, których nie trzeba przekonywać do konkretnej grupy produktów czy usług. Na ich decyzję o zakupie w większym stopniu wpływa profesjonalizm wykonawcy/dostawcy i jego wizerunek. Dlatego jeśli wybierasz się na konferencję, koniecznie przygotuj sobie torbę wypełnioną gadżetami. Co powinno się w niej znaleźć?

Zacznij od samej torby

Piękna torba reklamowa jest pierwszym nośnikiem identyfikacji wizualnej firmy. Dzięki niej każdy od razu wie, z kim ma do czynienia. Torba musi być elegancka, praktyczna, wytrzymała i koniecznie eko – dziś to bardzo modne zagadnienie.

Pamiętaj

Wręczając torbę firmową wypełnioną gadżetami od razu dajesz do zrozumienia, że jesteś dobrze przygotowany do konferencji, traktujesz swoich klientów poważnie, a Twoja firma dba o wizerunek.

Kompletujemy torbę reklamową na konferencję

Zawartość torby reklamowej możemy podzielić na 2 części:

  • To co musi się w niej znaleźć – czyli to, czego spodziewa się klient
  • To co wyróżni Twoją firmę – czyli to, czego klient absolutnie się nie spodziewa

Pewnie domyślasz się, że w pierwszej grupie znajduje się folder reklamowy lub ofertówka zamknięta w teczce firmowej, wizytówka i drobne, standardowe gadżety, jak długopis reklamowy czy notes. Ważniejsze jest jednak to, co umieścisz w drugiej grupie gadżetów.

To musi być coś zaskakującego, co natychmiast przykuje uwagę obdarowanego. Dzięki temu zatrzyma on wzrok na całej zawartości torby i łatwiej zapamięta elementy identyfikacji wizualnej Twojej firmy.

Nie działaj przypadkowo

Taki nieoczywisty gadżet warto dopasować do charakteru konferencji i jej uczestników. Pomysły? Jeśli działasz w branży finansowej, gdzie stres jest tak powszechny jak powietrze, to bardzo fajnym rozwiązaniem będzie piłeczka antystresowa.

Możesz także wyjść poza tematykę konferencji, za to umieścić swój gadżet w jakimś szerszym, czytelnym dla wszystkich kontekście. Jeśli spotkanie odbywa się w trakcie mistrzostw w piłce nożnej, którymi wszyscy żyją, to bardzo ciekawym gadżetem będzie właśnie mała piłka, maskotka imprezy, gwizdek sędziego czy proporczyk kibicowski z logo Twojej firmy.

Najważniejsze jest więc, aby torba reklamowa została wypełniona gadżetami oczekiwanymi oraz czymś, co zaskoczy klienta. W ten sposób znacznie zwiększasz szansę na to, że całość nie wyląduje w koszu.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry