Wzmacnianie wizerunku marki w jej siedzibie. Jakie gadżety reklamowe warto wybrać?

Data wpisu: 10.07.2020

Typowym dla biznesu paradoksem jest to, że mnóstwo marek pieczołowicie dba o swój wizerunek na zewnątrz, w kontaktach z klientami, ale zaniedbuje tę kwestię we własnych siedzibach. Zgodnie z powiedzeniem, że najciemniej jest pod latarnią, zdarzają się sytuacje, w których główna baza marki (biurowiec, zakład produkcyjny) jest pozbawiona jakichkolwiek elementów identyfikujących brand. Nie mają do nich dostępu ani pracownicy, ani klienci, którzy od czasu do czasu zaglądają do siedziby. Trzeba to szybko zmienić, a najlepszym i najtańszym sposobem jest zainwestowanie w gadżety reklamowe. Oto nasze propozycje.

Kubki reklamowe

Zaczynamy od absolutnego klasyku i takiego biurowego standardu, który powinien zagościć w siedzibie każdej firmy chcącej dbać o wizerunek swojej marki oraz o przywiązanie do niej pracowników. Kubki reklamowe są nie tylko bardzo praktyczne, ale też świetnie prezentują elementy identyfikacji wizualnej marki. Doskonale sprawdzają się też w roli upominku dla klienta.

Akcesoria biurowe

Tutaj wybór jest bardzo szeroki, ale do kategorii akcesoriów biurowych must have w każdej firmie z pewnością zaliczymy:

  • Długopisy reklamowe
  • Kalendarze książkowe
  • Podkładki papierowe pod klawiaturę
  • Podkładki pod myszkę
  • Przyborniki
  • Ołówki reklamowe

Są to drobne, niedrogie gadżety reklamowe, które jednak robią różnicę i mocno zwiększają świadomość marki przedsiębiorstwa. Jest to bardzo ważne, gdy przyjmujemy w biurze klientów czy też chcemy zrobić dobre wrażenie na pracownikach.

Logo na ścianie w lobby

Idealnie będzie, jeśli każdy klient czy kontrahent przekraczający próg firmy od razu natknie się na duży element wizerunkowy marki. Powinno to być właśnie jej logo, które umieszczamy na ścianie tuż na wprost wejścia. Takie logo może być efektownym i skutecznym marketingowo gadżetem, na przykład wykonanym ze styroduru czy metalu – najlepiej przy wykorzystaniu technologii cięcia laserowego.

Drobne gadżety dla klientów

Każdy klient, który odwiedza siedzibę marki, powinien mieć możliwość zabrania ze sobą jakiegoś drobnego upominku. Wybór jest ogromny: smycze reklamowe, pendrive, kalendarze biurkowe, a nawet słodycze reklamowe. Takie drobiazgi mają rewelacyjny wpływ na wizerunek marki i pomagają klientowi lepiej ją zapamiętać.

Autor wpisu: Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Wszystkie działy