Data wpisu: 21.02.2020

Zegar ścienny: niedoceniany gadżet reklamowy

Katalog dostępnych gadżetów reklamowych jest ogromny i już dziś firmy mogą dosłownie przebierać w różnego rodzaju propozycjach. Niektóre nawet decydują się na zlecenie produkcji indywidualnych, autorskich gadżetów, chcąc w ten sposób wyróżnić się na tle konkurencji. Tym razem jednak skupimy się nie na innowacjach, ale na sprawdzonym, choć nieco zapomnianym gadżecie reklamowym – mamy na myśli zegar ścienny. Jeśli do tej pory nie promowałeś swoje biznesu przy użyciu tego gadżetu, rozważ zmianę strategii. Dlaczego warto zainwestować właśnie w zegar ścienny z logo firmy? Mamy kilka argumentów.

Bardzo praktyczny gadżet

Zegar ścienny perfekcyjnie spełnia jedno z kluczowych kryteriów skutecznego gadżetu reklamowego, czyli funkcjonalność. Pomimo tego, że żyjemy w dobie urządzeń mobilnych i w każdej chwili możemy sprawdzić godzinę na smartfonie czy smartwatchu, to nadal zegary ścienne spełniają swoją rolę. O wiele szybciej jest przecież rzucić okiem na zegar wiszący na ścianie.

Robi wrażenie na obdarowanym kliencie

Zegar ścienny jest nie tylko praktyczny, ale także całkiem efektowny. Wrażenie robi już jego rozmiar, dlatego trudno jest przejść obojętnie nad takim gadżetem. Podczas gdy Twoja konkurencja wręcza klientów drobne upominki, Ty natychmiast zwrócisz na siebie uwagę podarowując przedstawicielom grupy docelowej spory zegar ścienny. Zwłaszcza, jeśli postawisz na jakiś kreatywny projekt czy wyjątkowo eleganckie wykończenie.

Znajdzie się dla niego miejsce w każdym biurze

Odwiedzając klientów w ich biurach zwróć uwagę na to, czy posiadają takie zegary. Jeśli tak, to nic przecież nie stoi na przeszkodzie, aby jeden z nich prezentował logo Twojej firmy, prawda? Nie zapominajmy również, że zegar ścienny jest typowym elementem wyposażenia biura, a więc pracujące w nim osoby będą miały kontakt z gadżetem co najmniej przez 8 godzin dziennie. To zawsze znacząco zwiększa szansę na to, że zapamiętają logo promowanej marki, dzięki czemu gadżet spełni funkcję marketingową.

Świetnie eksponuje logotyp marki

Zegar ścienny, a dokładnie jego tarcza, to idealne miejsce do umieszczenia logotypu marki czy nawet jej sloganu. Warto przy tym zadbać o to, aby elementy graficzne nie odbijały się negatywnie na czytelności zegara – lepiej postawić na drobny akcent, który na takim formacie i tak będzie dobrze widoczny.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry