Powerbanki należą do kategorii zdecydowanie najpopularniejszych gadżetów reklamowych, jednak nadal nie stanowią pierwszego wyboru dla większości przedsiębiorców. Powód? Bardzo często słyszymy, że praktyczność tego przedmiotu jest dyskusyjna i po prostu nie każdy potrzebuje mobilnego banku energii – w odróżnieniu od chociażby pendrive’ów. Trudno się z tym zgodzić, gdy weźmiemy pod uwagę twarde dane. W Polsce ze smartfona korzysta blisko 30 milionów ludzi. To armia konsumentów, których łączy dokładnie ten sam problem: co zrobić, gdy bateria jest już prawie rozładowana, a nie mamy dostępu do gniazdka i ładowarki? Faktem jest natomiast, że można wskazać kilka grup konsumentów, którzy będą zachwyceni otrzymaniem powerbanku. Sprawdź, czy to nie są naturalni klienci Twojej marki.
Fotografowie i filmowcy
Załóżmy, że oferujesz aparaty, obiektywy, kamery i różnego rodzaju akcesoria niezbędne profesjonalnym fotografom oraz filmowcom. Czy nie uważasz, że świetnym gadżetem reklamowym promującym Twój biznes byłby właśnie powerbank z logo marki sklepu? Ci zawodowcy są praktycznie uzależnieni od energii i muszą mieć zabezpieczenie na wypadek rozładowania się baterii w sprzęcie. Powerbank daje taką pewność.
Rada
Powerbank reklamowy może być również świetnym gratisem do zakupu. Ponosisz niewielki koszt, a realnie zwiększasz atrakcyjność swojej oferty, co z pewnością przełoży się na sprzedaż.
Podróżnicy, turyści
Jeśli adresujesz swoją ofertę do ludzi kochających podróże, w tym te organizowane na własną rękę, to bezwzględnie powinieneś zainwestować właśnie w powerbanki reklamowe. Trudno o lepszy gadżet promujący markę, który tak dobrze odpowie na potrzeby tej grupy konsumenckiej.
Niezależnie od tego, czy Twoi klienci chodzą po górach, spędzają wakacje pod namiotem, podróżują kamperem czy korzystają z wycieczek zorganizowanych – wszyscy mają zawsze pod ręką różne gadżety elektroniczne, które wymagają regularnego ładowania baterii. Powerbank będzie więc strzałem w dziesiątkę.
Osoby uprawiające sport
To ogromna grupa konsumencka, ponieważ do regularnego uprawiania sportu przyznaje się już co trzeci Polak. Jesteśmy coraz aktywniejszym narodem, na co wpływa również poprawiająca się sytuacja ekonomiczna w kraju. Osoby uprawiające sport nie żałują pieniędzy na swoją pasję i – nie ma się co oszukiwać – są gadżeciarzami. Warto to wykorzystać, jeśli celujesz właśnie w takiego klienta. Ale do czego właściwie może się mu przydać powerbank?
Zastosowanie tego gadżetu w szeroko rozumianym sporcie amatorskim jest ogromne. Większość trenujących korzysta podczas ćwiczeń, biegania czy jazdy na rowerze ze smartfona lub smartwatcha – chociażby w celu monitorowania efektywności treningu czy wspomagania się nawigacją. Dobrze jest więc mieć przy sobie mobilny magazyn energii, aby nie narażać się na nieprzyjemne niespodzianki. Wręczając taki gadżet swoim aktywnym klientom z pewnością zyskasz ich sympatię oraz zaufanie do marki, co przełoży się na wzrost zainteresowania ofertą.
Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.