Dobre gadżety reklamowe powinny być zbudowane wokół jakiejś idei. Modna jest ekologia, ale równie ważne jest bezpieczeństwo, szczególnie dzieci. Dlatego od lat bardzo popularnymi gadżetami są przeróżne odblaski. Dlaczego warto w nie zainwestować? Podpowiadamy.
Warto na początek przypomnieć o nowelizacji ustawy Prawo o ruchu drogowym, która w 2013 roku wprowadziła ważny obowiązek. Otóż każda osoba (także dorosła), która porusza się po zmierzchu poza obszarem zabudowanym, musi mieć na sobie jakiś element odblaskowy. W obszarze zabudowanym przepis ten także obowiązuje, ale tylko dzieci.
Po wprowadzeniu nowelizacji firmy na nowo odkryły moc gadżetów reklamowych, które są odblaskami. Pomysłów jest mnóstwo. Może to być m.in.:
Wyprodukowanie takich gadżetów jest tanie, dlatego można przy ich pomocy zorganizować dużą akcję promocyjną dla praktycznie każdej firmy, która chce budować swój wizerunek wokół idei bezpieczeństwa na drodze – bardzo ważnej i lansowanej przez media.
Wyobraźmy sobie firmę, która nie jest szerzej znana na rynku lokalnym. Chce zorganizować akcję promocyjną – nie ma jednak dużego budżetu. W czym pomogą jej odblaski? Załóżmy, że jest koniec sierpnia. Zbliża się szkoła, jesień, dzieci będą poruszać się po ulicach, także poza obszarem zabudowanym. Firma może zlecić produkcję tysięcy drobnych odblasków, a następnie przekazać je Wojewódzkiemu Ośrodkowi Ruchu Drogowego i wspólnie z nim zorganizować akcję uświadamiania na temat zagrożeń czyhających na dzieci samodzielnie docierające do szkoły.
Pamiętaj
Dzieci, a tym bardziej dorośli, z reguły nie lubią odblasków, ponieważ wyglądają mało efektownie. Dlatego warto zadbać o wyprodukowanie ciekawych, nowatorskich i bardzo estetycznych elementów.
Każdy WORD chętnie się w taką akcję włączy, podchwycą ją też lokalne media. Na zdjęciach w prasie pojawią się dzieci z gadżetami, na których widnieje logo sponsora. Proste i bardzo skuteczne. A to tylko jeden z pomysłów.
Elementy odblaskowe świetnie sprawdzają się w roli gadżetów reklamowych. Niosą bardzo pozytywne skojarzenia, a akcję ich rozdawania można łatwo „sprzedać” w mediach. Wystarczy fajny pomysł i odrobina zaangażowania.
Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.