Data wpisu: 29.09.2016

Odblaski – świetny pomysł na gadżet reklamowy

Dobre gadżety reklamowe powinny być zbudowane wokół jakiejś idei. Modna jest ekologia, ale równie ważne jest bezpieczeństwo, szczególnie dzieci. Dlatego od lat bardzo popularnymi gadżetami są przeróżne odblaski. Dlaczego warto w nie zainwestować? Podpowiadamy.

Gadżet, który... jest obowiązkowy

Warto na początek przypomnieć o nowelizacji ustawy Prawo o ruchu drogowym, która w 2013 roku wprowadziła ważny obowiązek. Otóż każda osoba (także dorosła), która porusza się po zmierzchu poza obszarem zabudowanym, musi mieć na sobie jakiś element odblaskowy. W obszarze zabudowanym przepis ten także obowiązuje, ale tylko dzieci.

Po wprowadzeniu nowelizacji firmy na nowo odkryły moc gadżetów reklamowych, które są odblaskami. Pomysłów jest mnóstwo. Może to być m.in.:

  • Opaska samozaciskowa
  • Plastikowy brelok
  • Odzież wyposażona w pasy odblaskowe
  • Małe latarki, zakładane np. na nogę
  • Kamizelki odblaskowe

Wyprodukowanie takich gadżetów jest tanie, dlatego można przy ich pomocy zorganizować dużą akcję promocyjną dla praktycznie każdej firmy, która chce budować swój wizerunek wokół idei bezpieczeństwa na drodze – bardzo ważnej i lansowanej przez media.

Pomysł na wykorzystanie odblasków do promocji firmy

Wyobraźmy sobie firmę, która nie jest szerzej znana na rynku lokalnym. Chce zorganizować akcję promocyjną – nie ma jednak dużego budżetu. W czym pomogą jej odblaski? Załóżmy, że jest koniec sierpnia. Zbliża się szkoła, jesień, dzieci będą poruszać się po ulicach, także poza obszarem zabudowanym. Firma może zlecić produkcję tysięcy drobnych odblasków, a następnie przekazać je Wojewódzkiemu Ośrodkowi Ruchu Drogowego i wspólnie z nim zorganizować akcję uświadamiania na temat zagrożeń czyhających na dzieci samodzielnie docierające do szkoły.

Pamiętaj

Dzieci, a tym bardziej dorośli, z reguły nie lubią odblasków, ponieważ wyglądają mało efektownie. Dlatego warto zadbać o wyprodukowanie ciekawych, nowatorskich i bardzo estetycznych elementów.

Każdy WORD chętnie się w taką akcję włączy, podchwycą ją też lokalne media. Na zdjęciach w prasie pojawią się dzieci z gadżetami, na których widnieje logo sponsora. Proste i bardzo skuteczne. A to tylko jeden z pomysłów.

Elementy odblaskowe świetnie sprawdzają się w roli gadżetów reklamowych. Niosą bardzo pozytywne skojarzenia, a akcję ich rozdawania można łatwo „sprzedać” w mediach. Wystarczy fajny pomysł i odrobina zaangażowania.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry