Data wpisu: 19.09.2015

Jeszcze więcej prestiżu! Gadżety reklamowe, które przypominają małe cudeńka

Gadżety reklamowe wielu osobom kojarzą się z marnej jakości przedmiotami, które już w kilkanaście sekund od ich przekazania klientowi lądują w koszu. Owszem, to się zdarza, ale zawsze jest winą nie samego gadżetu, ale jakości jego wykonania. Firmy, którym zależy na dużej skuteczności takiej strategii promocyjnej i budowaniu swojego profesjonalnego wizerunku, powinny więc inwestować w naprawdę prestiżowe gadżety. Mamy kilka propozycji.

Skórzane gadżety – luksus nie tylko dla bogatych

Oczywiście gadżety wykonane ze skóry nie są przedmiotami rozdawanymi hurtowo podczas akcji promocyjnych. Nie pozwala na to ich koszt, ale też funkcja – służą one do bardzo silnego podbudowywania wizerunku firmy i tworzenia jej konotacji z klasą i wysoką jakością. Dlatego należy je przekazywać klientom decyzyjnym, managerom, dyrektorom, prezesom, podczas specjalnych okazji – chociażby firmowego jubileuszu.

Najpiękniej prezentują się skórzane gadżety, które jednocześnie spełniają rolę praktyczną. Hitem wśród dużych firm są przede wszystkim eleganckie kalendarze, a coraz częściej zamawiane są też portfele i teczki.

Ubrania, a nie tekstylia

Ubrania z elegancko wyhaftowanym logo firmy należą do absolutnej czołówki gadżetów z wyższej półki. Należy jednak pamiętać, aby zamawiać je z myślą o konkretnym celu, w niezbyt dużych ilościach, co zwiększy ich elitarność. Nie piszemy tu o zwykłych t-shirtach czy czapkach z daszkiem, ale o ubraniach rzadziej spotykanych, jednak niezwykle chętnie przyjmowanych przez klientów i, co najważniejsze, noszonych przez nich.

Bardzo ciekawym pomysłem na tego typu modowy gadżet jest np. puchowy bezrękawnik lub kurtka wiatrowa, dodatkowo chroniąca przed deszczem. Są to ubrania praktyczne, a przez to często używane przez klientów. Gdy je noszą automatycznie reklamują naszą firmę na zewnątrz. Nie mają z tym żadnego problemu – w końcu dostali za darmo bardzo przydatny gadżet.

Oryginalny pendrive

Pendrivy podbijają branżę reklamową, co warto wykorzystać w stosunku do klientów, na których najbardziej nam zależy. Zwykłe, plastikowe opakowanie przenośnego nośnika danych nie prezentuje się zbyt elegancko, dlatego niemal na pewno wyląduje on ostatecznie w szufladzie wypchanej już podobnymi gadżetami. Gdybyśmy jednak trochę pokombinowali...

Przygotowywaliśmy już firmowe pendrive w bardzo różnej formie. Szczególnie do gustu przypadły nam dwie kategorie: wykonane z wysokiej jakości plastiku imitującego eleganckie szkło oraz z drewna. Taki gadżet prezentuje się znakomicie i na pewno będzie częściej używany niż jego najtańszy odpowiednik.

Pomysłów na ekskluzywne, bardzo oryginalne gadżety jest oczywiście zdecydowanie więcej – warto jeszcze wspomnieć o wiecznych piórach, zastawach stołowych, zegarkach – jednak kluczowe znaczenie ma dla nas ich idea. Wręczając taki przedmiot dajemy klientowi do zrozumienia, że traktujemy go wyjątkowo. Zyskujemy więc ogromną szansę, że on potraktuje nas tak samo, gdy przyjdzie do podjęcia decyzji o podpisaniu umowy.

 

 


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry